Morgen ga ik lekker weer, haha!
Het meertje zit zo'n 500 meter van stal af, dus het is lekker dichtbij, en met dit weer heb ik toch nooit zin om te rijden, veels te warm en Marko is dan toch niet vooruit te branden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Hoi Dames, vlugtig bijgelezen, moet me mandje op gaan zoeken, morgen drukke , lange dag voor de boeg.
Vanmiddag Wahida opgehaald, ze liet dr netjes haar halster om doen in het land en liep als of ze dagelijk aan het halster loopt met me mee. Toen het laden, komt ze een keer van de klep af, gaat ze boven op me teen staan, die nu blauw is.
Dus appeltje gepakt, nadat ze eerst het halstertouw tegen dr borst had gehad, omdat ze niet van me voet af wilde gaan en jawel appeltje doet wonderen, ze liep zo de trailer op.
De hele weg heeft ze gehinnikt.
Daar aangekomen , dr gemeten, viel me tegen, ze toont veel groter, 1,26, maar 2,5 cm gegroeit in 2 mnd tijd.
En mocht ze bij een jaarlingmerrie een wat oudere ruin, twee koeien met pasgeboren kalfjes. Beetje rennen en al gauw stonden ze alle 3 weer te eten. Als het goed is komt er morgen nog een vriendin voor haar er bij en na een maandje ongeveer gaat ze de kudde in.
Heb het gevoel dat ze hier wel op haar plek is.
En vanavond heb ik voor het eerst een hert gezien in het wild.
Wij zijn even wezen skieleren in de Vlietlanden, beetje sportief aan het doen, rijden we terug, steekt er ineens een hert over, dier helemaal in paniek, dus de politie maar gebeld, voor het geval dat ze ergens ontsnapt zou zijn, schijnen ze daar ergens in de natuur te leven, ik rij toch al wat jaartjes in de vlietlanden, maar heb ze nog nooit gezien.
Gelukkig vonden ze het niet erg dat ik gebeld had. Weer mazzel, hihihi maar had niet het alarmnummer gebeld, dus dat scheelt weer.