Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vaneela schreef:Nou er werd anders net door iemand gezegd dat jullie deze discussie niet opnieuw wilde.....
Maar er komen daarna gelijk wel kinderachtige reacties van jullie kant vandaan,... En ik vind best dat ik mag eisen dat ik met respect hier behandeld word...
Ik wil best gezellig mee kletsen maar niet dat ik eerst hier word afgezeken omdat ik nieuw ben..
Roma_4ever schreef:SmeeJ schreef:Ik houd er ook niet van, vind sommige springruiters netter/vriendelijker rijden
welke dan?
Vaneela schreef:Nou zo snoeihard zijn jullie nou ook weer niet anders had ik hier allang weg geweest...
lotteluvah schreef:Vaneela schreef:Nou er werd anders net door iemand gezegd dat jullie deze discussie niet opnieuw wilde.....
Maar er komen daarna gelijk wel kinderachtige reacties van jullie kant vandaan,... En ik vind best dat ik mag eisen dat ik met respect hier behandeld word...
Ik wil best gezellig mee kletsen maar niet dat ik eerst hier word afgezeken omdat ik nieuw ben..
Nee die wouden we niet opnieuw en die is er ook niet toch
Als jij dit al afzeiken noemt lijkt me dit geen geschikte plaats. Wij zijn snoeihard
knabbelgirl schreef:SmeeJ schreef:Ik houd er ook niet van, vind sommige springruiters netter/vriendelijker rijden
jeroen dubbeldam!
Vaneela schreef:Nou zo snoeihard zijn jullie nou ook weer niet anders had ik hier allang weg geweest...
xDjailo schreef:Mrtien_Belle, jij hebt hier misschien geen problemen mee maar blijkbaar Naomi_Haffie wel, en de gene die zei je ben niet de enigste, als het echt zo'n probleem is...
Mrtien_Belle schreef:gezelligheid heerst![]()
dlientjuh schreef:gister he was niet normaal
heb in de regen in het bos gereden.. naja lekker geraced dus
en het regende ook nog
we waren dus beide nat en helemaal vies
en iemand voor mij ging ineens in de galop en die schepte een hele grote modder klodder zo flatsjj tegen me rijbroek aan
en me rijbroek is beige
dus jive en ik nog viezer
gelukkig heb ik haar ook vies gemaakt
voor de eerste 2 keer in haar leven want altijd maakt ze mij vies
naja toen ik dus terug kwam.. mensen zo van wat heb jij gedaan
naja ik heb jive dus helemaal schoon gemaakt en droog
maar het was wel gezellig
ik hoef het alleen niet altijd mee te maken
dlientjuh schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=62130
mijn bospartner
met dr sexy paardje
dlientjuh schreef:
tadaaaa![]()
welke zal ik het eerst verkopen als k een nieuw setje wil?
burberry is al te koop
Babsie_Flash schreef:Hier dan Emma's dekje!!!
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... mbleem.jpg[/img]
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... anEmma.jpg[/img]
lotteluvah schreef:IK HEB DE AMBER PEEEEEEEEEEEESJES
Vaneela schreef:Ik vroeg mij af wat voor kleur jullie voor je haf nu het leukst vinden ?? Ik zelf had voor mijn verzorg haf iets van baby blauw of bordeaux rood in gedachten...
Hij word nu beleerd en ben een beetje voor van alles aan het rond kijken voor hem...
Wat mij trouwens wel opvalt zijn de verschillende soorten blessen bij de HafVind dat echt grappig XD
Naomi_Haffie schreef:
Jotee schreef:Babs staat voor straf in de hoek!
xDjailo schreef:dat zal ik ook zeker niet doen, stelletje kleuters hier
tschussss
xDjailo schreef:nix chagorijnig jullie zijn kleine kindjes die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben wuahahahhaha triest hoor!
knabbelgirl schreef:xDjailo schreef:dat zal ik ook zeker niet doen, stelletje kleuters hier
tschussss
OMG op wie lijkt dit
Vaneela schreef:Als jullie nu gewoon normaal discussieren en niet zo reageren op ons zou het idd veel gezelliger zijn ja,...
En hadden wij ook deze discussie niet aangegaan...
Ik vind dat wij als nieuwelingen ook wel respect van jullie mogen en kunnen verwachten,..
Niet elke nieuweling is het zelfde als een ander,...
Vaneela schreef:Nou er werd anders net door iemand gezegd dat jullie deze discussie niet opnieuw wilde.....
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
OMG op wie lijkt dit
denk jij wat ik denk