Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:trouwens ik heb zo iets doms gedaan
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:trouwens ik heb zo iets doms gedaan
Vertel
Hilde_q schreef:ik ging net naar huis ik was om 10 over 3 uit.. Nou om half 4 thuis doe ik mijn jas en al uit.
Ik op mijn gemak tv kijken. Wil ik huiswerk gaan maken, kan ik mijn tas nergens vinden.
Stond dat klere ding nog op school
Dus ik terug ik meteen maar even wat bestanden naar mij toegezonden en nu benk weer thuis
Babsie_Flash schreef:Viet als we van het weekend gaan rijden gaan we beiden in roze!
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Viet als we van het weekend gaan rijden gaan we beiden in roze!
Ja
Ik heb ook een rijbroek met roze blokjes. En roze sokken
_karin_ schreef:Whaha stelletje roze-freaks!Ik vind de Anky rose wel mooi, net als de nieuwe Eurostar. Verder heb ik eigenlijk geen roze.
![]()
Stoer hoor Babs!
Geniaal Hilde_q!Een vriendin van mij was een keer vergeten haar tas mee te nemen naar school toe.
Zoo naar de kapper geweest. Tis helemaal niet echt anders. Pff.Nouja ook even nieuwe skibroek,handschoenen&sokken gehaald en bij mijn oma op bezoek geweest. Nu kan ik gaan leren.
Ik wil weer naar Donja!
Naomi_Haffie schreef:ik hield echt NOOIT van roze.. maar nu vind ik het toch wel erg leuk om er 1 te hebben
leerse hilde