Ben jij trouwens zo lang dan, of toont ze op deze foto gewoon vrij klein?
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Heb je nog meer mooie?
En ik wilde ook foto's van Monroe in sportpaardmodus. Dus dat heb ik even gecombineerd.

Scheelt wegwerken.
Zal binnenkort een topic maken
(niet met opzet, was al een oud misbruikt ding) Haar merrie ziet er nu erg mooi uit
Heb gelukkig al wel een zelfde weer gevonden, kan ik mn oude messen ook gewoon nog gebruiken.
moeilijke keuze, maar veel fijner voor de paarden. Hoop dat Maes het nu nog wel even volhoudt, die word echt oud helaas. Vorige week mn kat ook al in laten slapen, is wel even veel loslaten in 1x zo... 2020 was al niet ons jaar, dan ook alles maar in 1x. Lenexa schreef:K_nolan, je zou mijn stal nog kunnen proberen? De groene meer, Ruitje zit hier ook op Bokt. Misschien voor jou net te ver, vanuit Noordwijkerhout. Buiten de spits valt het nog mee denk. Misschien alleen de winter maanden nog de overweging waard? Niet goedkoop maar wel goede faciliteiten, ze worden hier vaak stikbraaf want groot terrein en gebeurd van alles. Ze komen standaard 4 uur buiten. De hengsten gaan nu geloof ik in de middag van 12:30 -16:30, er staan er nu nog 3 geloof ik. In de ochtend zijn de paddocks vol met de groepen, maar na 16:30 zijn de paddocks vrij te gebruiken. Het is echt lastig in dit stuk van NL, met een hengst al helemaal denk.
Toen hield ik hem bijna niet. Ik heb hem nu blijven staan geleerd op soort commando. Het is "wachten" en dan blijft hij staan. Als hij zich niet verroert beloon ik hem zodra het me uitkomt. Hij staat op beide foto's dusdanig los dat hij zo de wijde wereld in kan trekken als hij wil, maar hij vindt het snoepje veeeeeeel te lekker daarvoor.

Verder moet je hoogstens eens ergens wachten als er koeien de weg over moeten steken naar een andere wei ofzo, maar ik hou ervan
Een Bates voor dressuur en een Wintec voor strand. Had de wintec eersts om hem zadelmak te maken en uiteindelijk wou ik toch een leren zadel dus de Bates gekocht. Maar ik ben te lui om mn leren zadels netjes te onderhouden na strandritten, dus de wintec daarvoor gehouden. Daar kan de tuinslang op bij terugkomst.