Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:NessaX schreef:Hehe jammer!
Zou het wel willen zien zo schoppen van een veulentje
Ja ik vond het ook jammer dat ik net te laat was.
Vanaaf bewoog de kleine weer en toen had ik geen camera bij me. Maar die gaat vanaf morgen standaard tot me staluitrusting horen.
chipieke schreef:ik ben 20 en mijn vent is er 23, maar aangezien een man 4 jaar achterstaat met zijn verstand heb ik voor een jongere man gekozen
Even aan herinneren dat ik nog van VEEL mensen foto's moet hebbenIk ben de rest van de week niet echt aanwezig, dus zal vanaf volgende week dinsdag verderdoen met de openingspost van het nieuwe topic.
NessaX schreef:Freya schreef:Ja ik vond het ook jammer dat ik net te laat was.
Vanaaf bewoog de kleine weer en toen had ik geen camera bij me. Maar die gaat vanaf morgen standaard tot me staluitrusting horen.
Goed zo! Dan is het het eerste veulen die ik zie schoppen in de buik
Peelie schreef:natatie kijkt niet verder dan paarden....
Het is een jonge natuurlijk.... hoe oud is hij?
xxmyrtheexx schreef:oeh, spannend joh.hej hej,
goed nieuws!
we halen morgen onze nieuwe haflinger op..
ik heb er enorm veel zin in en kan niet wachten..
ze zal wel weer getraind moeten worden, want ze is al een jaar niet meer onder het zadel geweest, maar dat komt wel goed.
het leuke is dat ze misschien nog drachtig is ook, dus misschien hebben we volgend jaar een veulentje!
ze heet Xamira (spreek uit als: sjamira) en ze is 5 jaar. Ze is verder wel beleerd en super braaf, alleen ze moet even weer wennen aan het zadel en dat skooieren gaan we haar ook heel snel afleren, want die vorige eigenaar heeft haar behoorlijk zitten verwennen dus ze wil alleen meewerken als ze een snoepje krijgt. Dan heeft ze bij ons dus pech, want dat krijgen ze hier slechts af en toe.
precies over 24 uur hebben we afgesproken.. ik tel de uren al af.
levitrol schreef:Hoi..
Pff wat een week, lees zo ff bij.
Gister met Roziena op buitenrit geweest. Ik wist dat ze omhoog ging, ze ging recht omhoog, we klapten op zij & nu heb ik iets met me enkel en rug, zware koppijn
Roos heeft niks. Daarna is ze nog 4 x omhoog gegaan, verder niks..
Peelie schreef:heey cool hinke!!! Hoezo dat opeens?
Freya waarom mag ze niet bij het andere geslacht? Ze zal de ruin meiden dus hij zal nieteens in de buurd kunnen komen??
Mara staat met een 10 maanden oude hengst in de wei
Peelie schreef:Freya waarom mag ze niet bij het andere geslacht? Ze zal de ruin meiden dus hij zal nieteens in de buurd kunnen komen??
hiphopje schreef:levitrol schreef:Hoi..
Pff wat een week, lees zo ff bij.
Gister met Roziena op buitenrit geweest. Ik wist dat ze omhoog ging, ze ging recht omhoog, we klapten op zij & nu heb ik iets met me enkel en rug, zware koppijn
Roos heeft niks. Daarna is ze nog 4 x omhoog gegaan, verder niks..
oei, had je wel een cap op?
zou je anders niet even langs de huisarts gaan?
Hinke schreef:Peelie schreef:heey cool hinke!!! Hoezo dat opeens?
Freya waarom mag ze niet bij het andere geslacht? Ze zal de ruin meiden dus hij zal nieteens in de buurd kunnen komen??
@Levitrol: pff! was het de eerste keer dat ze op buitenrit was?
Nathalie83 schreef:Gaaf Hinke!! Jij natuurlijk super blij dat het een merrie werd
Ik heb vanmorgen op me nieuwe bijrijd haf gereden, Echt wat gaaf! Wat een ervaring! Heerlijk gewoon! Vergeleken bij haar is Levera echt een lompe olifantZe is 4 jaar en moet alles nog leren! Had stiekem al beetje bedacht dat het misschien leuk paardje voor mij zou zijn om te rijden maar had het nooit uitgesproken. Totdat de ouders van het meisje van wie ze is naar me toe kwamen en zeiden dat ik er ook wel eens op mocht en dat ik ook best door de week wel mocht komen. dus meteen gegaan vandaag. Ga zeker vaker op Athosja rijden! echt super zo'n jong ding te beleren
(ben door al m'n enthausiasme natuurlijk wel vergeten foto's te maken)
Citaat:Nee hebben we al veel vaker gedaan..