knabbelgirl schreef:xLariss schreef:
gail, dit is nou zo'n 180
Whahaha...
Zo dat beest springt echt hoog
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:
gail, dit is nou zo'n 180
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:
maar we moeten wel doorpratn heee
ja hij moet of vanavond al vol of morgen avond daar tussen kan niet dan is er geen nieuwe
xDjailo schreef:nix chagorijnig jullie zijn kleine kindjes die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben wuahahahhaha triest hoor!
xDjailo schreef:nix chagorijnig jullie zijn kleine kindjes die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben wuahahahhaha triest hoor!
lotteluvah schreef:Ze heeft ook nog echt gepost in het volwassenen topic
mieske schreef:Ik ga lekker nasi eten![]()
Tot straks Amigo's
lotteluvah schreef:Ze heeft ook nog echt gepost in het volwassenen topic
Tot straks Amigo's
Tot straks Amigo's
Vaneela schreef:Als jullie nu gewoon normaal discussieren en niet zo reageren op ons zou het idd veel gezelliger zijn ja,...
En hadden wij ook deze discussie niet aangegaan...
Ik vind dat wij als nieuwelingen ook wel respect van jullie mogen en kunnen verwachten,..
Niet elke nieuweling is het zelfde als een ander,...
lotteluvah schreef:Vaneela schreef:Als jullie nu gewoon normaal discussieren en niet zo reageren op ons zou het idd veel gezelliger zijn ja,...
En hadden wij ook deze discussie niet aangegaan...
Ik vind dat wij als nieuwelingen ook wel respect van jullie mogen en kunnen verwachten,..
Niet elke nieuweling is het zelfde als een ander,...
Ik weet niet wat jij een discussie vind maar ik zie hier geen discussie hoor