Anseltje schreef:Begrijp je wel, maar probeer het gewoon. Je grootste angst behoort aan je grootste liefde.
Ik ben gewoon zo bang dat ze me niet leuk vind enzo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Begrijp je wel, maar probeer het gewoon. Je grootste angst behoort aan je grootste liefde.
Naomi_Haffie schreef:ik denk ook wel at het van andre mag. [ de vrouw is meer van de pony's maargoed]
wat vinden jullie fijner ? pads of dekjes ? ik denk dat als ik een pad koop er spijt van heb omdattie gaat schuiven..
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Begrijp je wel, maar probeer het gewoon. Je grootste angst behoort aan je grootste liefde.
Hilde_q schreef:ja daarom
En ik moet zeggen dat ik niet altijd even lief ben geweest (niet dat ik haar pijn heb gedaan ofzo) maar dat was zij toen ook niet tegen over mij
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Begrijp je wel, maar probeer het gewoon. Je grootste angst behoort aan je grootste liefde.
Hilde_q schreef:ja ik heb er ook veel spijt van
Maar nu benk naar huis tossow
Naomi_Haffie schreef:ik denk ook wel at het van andre mag. [ de vrouw is meer van de pony's maargoed]
wat vinden jullie fijner ? pads of dekjes ? ik denk dat als ik een pad koop er spijt van heb omdattie gaat schuiven..
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Ik wil ook een oliebolda's lekker
wordt je zo lekker slank van
Hilde_q schreef:ja ik heb er ook veel spijt van
Maar nu benk naar huis tossow
Anseltje schreef:Als dat zo was, had ze jou allang de deur uit getrapt
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Als dat zo was, had ze jou allang de deur uit getrapt
Ik heb al zo vaak bijna een schop voor me hoofd gehad
Anseltje schreef:Je moet het niet zo kwalijk nemen, ik denk Lotte wel van je houd, want jij geeft haar zoveel mogelijk aaandacht, je bent er voor, je maakt je zorgen om haar.. dat voelen paarden
lotteluvah schreef:Ik doe er alles aan om het voor haar zo fijn mogelijk te maken. Maar dat lukt gewoon niet altijd zoals ik het wil. Iedereen heeft toch een totaal plaatje voor ogen.
En lot kan soms zo gemeen doen. Gewoon omdat ze er geen zin in heeft.
Naomi_Haffie schreef:babs, jij had toch roze dekje gekocht ?
Naomi_Haffie schreef:en waar kan je van die goedkope witte polo's kopen ?