@fangio zeker waar, maar met breien kan ik mooie dekens voor in huis maken, dat lukt met schaken niet. Plus: als het geld op is, kun je breien even stilleggen, dat lukt met levende hobby's dan weer niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xJurdyWonanx schreef:Oh heerlijk die foto Lenexa. Zo wil je toch ook wel een paard zijn he!
Wonan is gelukkig weer van die zweer af en loopt goed, dus kunnen we gaan oppakken.
Skippy; bij ons op stal bij enge dingen en als mensen vragen of die van mij dat eng zou vinden dan zeg ik automatisch; uh nee, het is Wonan. Zo fijn he, die koele kikkers.
Skippy01 schreef:@flicka gaaf! Nikki kan zo goed met licht spelen he, heel tof!
Oeh, succes met de laatste puntjes tot het Z!
Wij hadden gisteren echt een 'pony club achtig dagje'. Ik reed in de bak met 2 dames van 13 en eentje van 11. (Voor de beeldvorming: ik ben 32.) En we reden allemaal op merries ook nog. Mijn plan was dressuurtraining. Maar ja, met zoveel gekwebbel én twee hindernissen in de bak, hebben we er lol met je knol training van gemaakt. Inclusief compleet in ponyclub-stijl in een treintje over de hindernisjes, zodat de minder brave wel bij de rest zou blijven haha. Hebben in ieder geval lol gehad
![]()
xJurdyWonanx schreef:Beter 2 dan geen! Knap hoor.
Kan ik momenteel alleen nog maar van dromen, maar wie weet een haalbaar doel voor komend jaar hihi.
K_nolan schreef:Even een vraag, heb namelijk nog niet eerder een paard gehad met jeuk. Wolf heeft nu een maandje of twee best jeuk bij zijn manen en vooral schoft. Hij heeft geen zomereczeem want hiervoor nooit last van gehad. Ik heb nu een algemene anti jeuk spray gehaald, wellicht dat dit de oplossing is. Nog meer haffies hier met zo'n 'probleem'? Als ik op Google zoek krijg ik enkel tips voor zomereczeem. Hij krijgt een half bix per dag, sportbrok aanvullend en nog ongeveer een half muesli
Skippy01 schreef:[ [url=m/cUAKE6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze knapperd heeft zojuist haar eerste galop-appuyement gedaan
Nog maar twee galopsprongen, maar toch
Fangio schreef:Wij zijn vandaag nog eens een heerlijke strandrit gaan maken. Hebben de afgelopen 2 weken alleen in de bak gereden met clinics, lessen en wedstrijd en ik merkte aan hem dat hij er wel weer aan toe was om even lekker te ontspannen en even vol gas te kunnen gaan.
K_nolan schreef:@Fangio ik wou dat ik de luxe had. Ik rij nu elke dag 25 minuten naar een stal waar hij het zomerseizoen lekker de wei op kan. Dit was de enige stal die deze optie bood voor hengsten. In de winter gaat er niemand de wei op, hij komt wel in de paddock buiten als er ruimte is. Helaas niet ideaal, maar er zit niets anders op. Voorheen woonde ik in NH hier stonden mijn paarden eigenlijk in zomer en winter de hele dag buiten (nacht binnen).
Skippy01 schreef:@flicka jaaa, ze is weer wat afgevallen, dus ze ziet er weer beter uit. Wordt alleen maar beter naarmate de herfst en winter vorderen he haha.
Doortje is van de week gemeten op 1,51m, maar gewogen niet. Ze zit zo rond de 520kg zeg mijn meetlint, geen idee of dat nauwkeurig is. Ze is het mooiste als mijn meetlint zegt dat ze rond de 485/490 zit![]()
Hoe groot is Flicka?
Ow, ziet er weer heerlijk strak uit zo geschoren! Ik twijfel nog. Als het zo'n warme herfst/ winter blijft, zal ik wel moeten scheren anders houdt ze het werk niet vol, maar ze zit niet heel dik in het haar, dus als het nu gewoon even afkoelt, hoeft het misschien niet... Vorig jaar jachtpatroon geschoren, helemaal scheren doe ik liever niet, staan toch 365 dagen per jaar op de weide, en met modder enzo...
Maar dacht meer aan zoiets als nummer 5 dan, maar de voorkant van het hoofd niet mee denk ik (ze is niet zo happig op veel gefrut aan haar hoofd, kaken lukt wel, maar de rest... nahhhh. Oren sowieso een no-go). Vorig jaar had ze nummer 11, dus heel beperkt geschoren maar.
[ [url=m/zbtJr6.jpg]Afbeelding[/url] ]