stomme tijdsverandering, vandaag wel lekker vroeg uit school! maar zoveel schoolwerk meegekregen dat ik geen tijd heb om naar me blondje te gaan.. gisteren wel even lekker over de hei heen gecrosst! oh wat kan ze hard, maar der conditie is flink achteruit gegaan in de winter! Deze week kijken voor een blingbling mexicaanse neusriem hoofdstel, wauw wat een woord zeg! ik heb trouwens ook nog heel wat te koop staan, hoe kan ik dat hierin zetten? Dekjes enzovoort.
Aan gezien mijn haf zonder spullen word verkocht & mijn spulen setje niet op Rolex staat... Staat echt super leuk op een haf! Hoop dat ik er iemand blij mee kan maken? (die het wil over nemen)
En je moet gewoon een topic maken in het verkoop topic & dan link knippe & hier plakken & enter
Pff vraag ik een nieuw spoorboekje(boekje waar alles van dat vak instaat) zeg die dit is al de 6e keer ik weet niet wat je ermee doet verbranden op de kachel ofzo? Pff dit is serieus de 1e keer dat ik er een vraag. Die vent kan ik echt niet uitstaan. Vorige keer al heel de tijd aan me zitten. in een woord BAH
marlis haahahah Ik vind dat ook altijd zo vies maar wat ook nie ecgt lekker is dat sommige mense zo aso veel parfum op heeft. ik krijg dan meestal hoofdpijn van. Ik heb namelijk een hele goede neus