Ik lees straks wel terug, maar ik word nu al moe bij de gedachte wat me te wachten staat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Wat een drama weer
Ik lees straks wel terug, maar ik word nu al moe bij de gedachte wat me te wachten staat
Roma_4ever schreef:xDjailo schreef:oh ok op die fiets, wat ik me dan af vraag... wat is er erg aan nieuwe? die weten niet wie wie is ofzo of is dat niet het probleem?
nou ja er ontstaat op den duur toch een ''groepje'' en zoals ik nu ook ik zou niet weten wie jij bentik moet nog bijlezen hoor dat wel maar dit topic is bijna vol en ik open de nieuwe
Vaneela schreef:Mrtien_Belle schreef:Ik denk dat meer het probleem is dat de nieuwe de voorpagina enzo niet goed lezen.. & vaak niet voorstellen??
denk ik
Ik denk ook dat het verstandiger is de dingen die voor nieuwelingen bestemd zijn bovenaan te plaatsen en niet onderaan...
Net zoals ik nu zit op mijn werk en heb niet de tijd om alles door te lezen en moet het even snel door lezen,...
Zodra de nuttige informatie bovenaan staat zal iemand die nieuw is dit sneller lezen dan dat het onderaan staat
xDjailo schreef:watbedoel je daar mee? ik wil best gezellig blijven hierzo maar k snap niet dat er gezegd word bijdehand en blablabla maar iedereen zit hier toch voor ze plezier of begrijp ik dat verkeerd? over dit soort dingen ken je toch gewoon praten zonder dat er gelijk kinderachtig gereageerd moet worden?
lotteluvah schreef:mieske schreef:Wat een drama weer
Altijd het zelfde gezeur
xLariss schreef:
xDjailo schreef:Roma_4ever schreef:
nou ja er ontstaat op den duur toch een ''groepje'' en zoals ik nu ook ik zou niet weten wie jij bentik moet nog bijlezen hoor dat wel maar dit topic is bijna vol en ik open de nieuwe
watbedoel je daar mee? ik wil best gezellig blijven hierzo maar k snap niet dat er gezegd word bijdehand en blablabla maar iedereen zit hier toch voor ze plezier of begrijp ik dat verkeerd? over dit soort dingen ken je toch gewoon praten zonder dat er gelijk kinderachtig gereageerd moet worden?
Naomi_Haffie schreef:xLariss schreef:
Omgosh wat szieligg, dat zou toch niet echt zijn of wel ?
SmeeJ schreef:Omg, ik hoor net dat mijn ouders en zus en haar vriend uiteten gaan
En ík mag niet mee, née ik moet opassen
Maar ik heb geld geëist
lotteluvah schreef:xDjailo schreef:watbedoel je daar mee? ik wil best gezellig blijven hierzo maar k snap niet dat er gezegd word bijdehand en blablabla maar iedereen zit hier toch voor ze plezier of begrijp ik dat verkeerd? over dit soort dingen ken je toch gewoon praten zonder dat er gelijk kinderachtig gereageerd moet worden?
We zijn ook kinderachtig toch
Horen we vaak genoeg
Er is trouwens een volwassen haffie topic in Hk
xDjailo schreef:dat zal ik ook zeker niet doen, stelletje kleuters hier
tschussss
xLariss schreef:
xDjailo schreef:dat zal ik ook zeker niet doen, stelletje kleuters hier
tschussss
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:
gail, dit is nou zo'n 180
Naomi_Haffie schreef:
maar we moeten wel doorpratn heee