Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Ik heb de jouwe gelezen Emm. Wat een bijzonder verhaal zeg, sta er ook een beetje versteld van. Vind het wel prachtig dat ze jou vertrouwd!
Anseltje schreef:Naomi_Haffie schreef:maar waarik wil het liefst geen geld betalen..
Dan moet je ver zoekenWant ze zijn erg populair geworden de laatste jaren.
Zoek anders hier op bokt eentje..
en ojah, veel readers hebben liever niet dat je een reading aanvraagd van je vz-pony, mag alleen met toestemming van eigenaar!!
Naomi_Haffie schreef:maar waarik wil het liefst geen geld betalen..
knabbelgirl schreef:Anseltje schreef:Ik heb de jouwe gelezen Emm. Wat een bijzonder verhaal zeg, sta er ook een beetje versteld van. Vind het wel prachtig dat ze jou vertrouwd!
ik vind haar verleden zo zieligVooral dat ze ons kennelijk in het begin als handelaar zag, al wist ik dat wel maar op papier is anders
Naomi_Haffie schreef:waarom
Naomi_Haffie schreef:maar daar gaat het och juist om ?? dat er wat over verteld word..
Babsie_Flash schreef:Weer even een aantal strobalen versleept... kan zo weer onder de douche
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:waarom
Er kunnen dingen over hem verteld worden.
Ik wil het wel maar durf niet.
Anseltje schreef:gewoon doen! Je leert je paardje er nog beter door kennen
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:gewoon doen! Je leert je paardje er nog beter door kennen
Ik ben heel bang dat ik niet goed genoeg voor haar ben
Girlgamer schreef:Babs, we hebben evenveel berichten
Anseltje schreef:Je maakt een mailtje, stuurt een foto erbij. En steld een aantal vragen tegen Lotte
Die zal de reader behandelen, en je komt het snel genoeg te weten!
Dus als je eerlijkheid wilt.
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:gewoon doen! Je leert je paardje er nog beter door kennen
Ik ben heel bang dat ik niet goed genoeg voor haar ben
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Je maakt een mailtje, stuurt een foto erbij. En steld een aantal vragen tegen Lotte
Die zal de reader behandelen, en je komt het snel genoeg te weten!
Dus als je eerlijkheid wilt.
Ik vind het heel moeilijk.
Doordat ik lotte haar achtergrond ken. En dat is alles behalve fijn geweest. Ik ben bang om te weten hoe zij dat heeft ervaren.
Hilde_q schreef:ben ik weer
Ik wil het ook van nienke weten
van de eigenaar mag het welDie doet toch amper iets met nien