Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:mja ik had een 5.7 voor wiskunde
Dat doe je beter dan mij
TjelleBieb schreef:Goeie avond.
Ik kom even gezellig 1 peukie met jullie doen, dan duik ik mijn bedje in.
Ben totaal gesloopt, van 8tot6 stage gelopen.
Om half9 70volle containers binnen gelootst, daarna moest ik van boven de sportschoenen naar benede in containers proppen.
Ben wel 500x die trap op en af gelopen.
Overal pijn, de onderkant van me voeten lijken helemaal beurs, en morgen moet ik wéér een halfuur (half9 dus) beginnen.
Ze durfde niet te vragen of ik wéér 8uur wou komen (hoorde ik van iemand anders)
Dus vroeg ze of ik maar om half9 wou komen, nou oké me laatste daggie.
Daarna lekker een dag vrij, blijf de hele dag in me nest rotten.
Zo eerst me peukie, en dan ga ik er vandoor.
Babsie_Flash schreef:Loten kosten 1 euro per stuk en zijn verkrijgbaar op 17 november op de try out, 2 december op de snertrit of bij NdJ.
Wentos schreef:ok, hier de foto's.. beetje poedersuiker kwaliteit, omdat ze eerst worden verkleind en ik ze dan weer moet vergroten omdat ze anders niet via mijn album kunnen en ik heb geen zin om ze ergens anders te uploaden:
Assunta in haar stalletje
Assunta in de wei (schoon is anders, maarjaze is vast niet de enige die daar last van heeft haha)
ik oefen met haar op het stil blijven staan als ik weg loop en dat gaat goed..(wou ze echt nooit, vooral m'n camera was erg interessant)
Nog een keer mijn teddybeer
Babsie_Flash schreef:Er zijn geweldige prijzen als halsters, borstels, dekjes... hoe meer loten wij verkopen hoe mooier de prijzen!
dlientjuh schreef:mijn behaalde cijfers van de toetsweek :
bio 6.9
maatschappij 6.8
levensbeschouwing 6.8
nederlands 6.4
economie 7.1
kunstgeschiedenis 8
nu geschiedenis nog , hoop dat het een voldoende is
dan heb ik gewoon 0 onvoldoendes gehaald in de toetsweek
Hilde_q schreef:Babsie_Flash schreef:Loten kosten 1 euro per stuk en zijn verkrijgbaar op 17 november op de try out, 2 december op de snertrit of bij NdJ.
kunnen wij daar aan mee doen of wat ?
HAFxGEK schreef:Wentos schreef:ok doei Gitta (heb je Assuntas foto's ook gezien?? haha )
Jazeker heel leuk!!![]()
Ik lees echt wel alles hoor
Monica_86 schreef:@wendy superleuke foto's van Assuntalekkere haf
Wentos schreef:Hey jasia! en ook weer doei dan!
ik ben ook (nog) niet gevallen gelukkig.. en heb bij de Lidl een ding gekocht voor m'n autoraam zodat ik morgen hopelijk niet hoef te krabben
Die heb ik ook, met zeehonden
Babsie_Flash schreef:
Ik heb ook het blauwe dekje gekocht
Babsie_Flash schreef:deze 2 heb ik ook gekocht:
en
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:Vind em nog steeds superleuk
lotteluvah schreef:Zo ik ben weer bij
Afgebeld![]()
Heb toen geshopt met mama in de stad.
En een trui gekocht die we wouden laten bedrukken voor school (in en andere kleur). Dus gewoon voor gewoon.
Wentos schreef:ow mensen vanavond is feestavond van ons koetsen volk (menvereniging) en met de verloting is de hoofdprijs altijd een veulen.. hoop dat m'n papa of mama die wint, heeft Assunta eindelijk een vriendje!haha
princesmax schreef:goeiemiddag allemaalWentos schreef:ow mensen vanavond is feestavond van ons koetsen volk (menvereniging) en met de verloting is de hoofdprijs altijd een veulen.. hoop dat m'n papa of mama die wint, heeft Assunta eindelijk een vriendje!haha
woow das gaaf![]()
heb ff een uurtje lunchpauze, eigenlijk anderhalfuur maar duurde weer een eeuwigheid voordat mn brommer startte![]()
heb er nu een pizza salami inliggen![]()
en nou ben ik weer weg, moet ff planning maken voor de winkel
Hilde_q schreef:nog 42