Wat zijn de weer een pagina's bij gekomen sinds gistermiddag, jullie zijn mooi laat door gegaan

Nog plannen voor vandaag?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nienke_17 schreef:Goedemiddag allemaal!
Wat zijn de weer een pagina's bij gekomen sinds gistermiddag, jullie zijn mooi laat door gegaan
Babsie_Flash schreef:Je merkt het natuurlijk wel.. Wianda hoest regelmatig met rijden en als het te veel is (zoals een lange buitenrit in flinke tempo) dan heeft ze het moeilijk. Dat moet ik dus niet doen. Maar Rolf vindt het leuk om Wianda voor het karretje te zetten (5x per jaar) en dan in Wianda's tempo rond te sjokken. Vindt Wianda hartstikke leuk! De veearts zegt natuurlijk niet kopen, maar als je niet te hoge eisen stelt en het paard eventueel vroeg met pensioen doet, kan het best toch? En nee, ze gaan niet naar een paardenbejaardenhuis
ik blijf ze gewoon hier thuis verzorgen
kekaro schreef:ja nu ik het weer lees weet ik het....ben wel oud maar ik doe het nog redelijk hahahaha
werkze ! !
Hilde_q schreef:Hee ben ik weeer
ik heb nieuwe laarzen
Wendy toch
Het veulen van nienke was ook van de ene op anders dag doodziek
Niemand snapte waarom ik zo veel verdriet had à het is toch maar een paard![]()
dlientjuh schreef:nou bij ons drama
viel een piet van een paard tegen de auto op de grond..
weer ambulance.. ze heeft waarschijnlijk haar arm gebroken
kom je daar als piet in het ziekenhuis
TjelleBieb schreef:OMFG HELP!
IEMAND LOOPT KNEITERHARD OP DE DEUR TE RAGGE, EN IK BEN ALLEEN THUIS.
Creepy.
Nienke_17 schreef:Dat klusjes is huis doen dat ken ik, moet mijn kamer ook nog opruimenSurprises zijn leuk! Ik ga zo even naar de markt een visje eten en daarna Sjoukje longeren met bijzet denk ik
Nienke_17 schreef:Goedemiddag allemaal!
kekaro schreef:hooooi dames, ben weer bijna bijgelezen, maar nu eerst ff wat zeggen hoor hihi
moon je hebt een geweldig huis !! echt super
verder allemaal knappe paardjes zeg, wervelwind is mooi !
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Ik moet nog teruglezen hoor, maar wie doet de opening nou?
Xenia en Yvanka zijn druk bezig met de opening van het volgende deel
Hilde_q schreef:ben ik weerBabsie_Flash schreef:Xenia en Yvanka zijn druk bezig met de opening van het volgende deel
weet marlyn er al van ?
dlientjuh schreef:hallo
tussenuur dan les dan uit
jammer dat me 7e ook niet vervalt
lotteluvah schreef:
hop hop hop lotte in galop
lotteluvah schreef:bianca is vast de stallen aan het uitmesten
Babsie_Flash schreef:hier trouwens een uitzicht vanuit de woonkamer zoals het er nu uit ziet... waterig..
Babsie_Flash schreef:ik kwam nog een foto van een heel vermoeide Wianda tegen.. die had ik nog niet laten zien... hier heeft ze de oortjes naar voren
Babsie_Flash schreef:Babsie_Flash schreef:Xenia en Yvanka zijn druk bezig met de opening van het volgende deel
weet marlyn er al van ?
Babsie_Flash schreef:ik kwam nog een foto van een heel vermoeide Wianda tegen.. die had ik nog niet laten zien... hier heeft ze de oortjes naar voren
dlientjuh schreef:nou geluksvogel?
ik haat tussenuren heb er al zat -_-
Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:nou geluksvogel?
ik haat tussenuren heb er al zat -_-
ow ik dacht dat je uit was