ben je niet van achteraf begonnen? Dat scheert veel makkelijker. En dan ook eerst de benen ed, dan heb je de lastige plekken gehad. Ik verdoof de 1ste x altijd, en laat het bij de volgende x van de 1ste x afhangen hoe dat ging. Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
ben je niet van achteraf begonnen? Dat scheert veel makkelijker. En dan ook eerst de benen ed, dan heb je de lastige plekken gehad. Ik verdoof de 1ste x altijd, en laat het bij de volgende x van de 1ste x afhangen hoe dat ging.
Ik moet sowieso niet vergeten ademen in de proef, niet alleen bij het lichtrijden
Stom dat je voor zoiets dan toch zoveel stress hebt, want het is maar onderlinge en we gaan gewoon voor de ervaring.

)
Gelukkig is het verder echt een hele brave, want menig ander paard had me al gelanceerd denk ik. Hebben normaal ook wekelijks les. Alleen dit jaar door ziekte en dan corona zeker een half jaar niet gelest en alleen buiten gereden en dan merk je toch dat de slechte gewoontes er weer in geslopen zijn.
Die S&T staat haar inderdaad wel heel stoer, maar ik kan me voorstellen dat het momenteel voor jullie beide geen toegevoegde waarde heeft. Wellicht op een later moment alsnog, dat kan natuurlijk he.

)xJurdyWonanx schreef:Oh jeetje dat is balen zeg Coalizione.. Had een trap gehad of gevallen of 'spontaan' kreupel?
Wel kl*te hoor. Hopen dat het bijtrekt en het niets ernstigs is. Ik weet inmiddels als geen ander hoe heftig iets kan uitzien en hoe niet erg het uiteindelijk is gelukkig. Ik duim voor je dat het snel beter gaat dan.

Ik moet ook weer, maar zó geen zin in

Maar fijn dat het gelukt is en hij nu kaal is.

Voor het eerst gaan ze hele dagen naar buiten in de winter met ruwvoer! Vorig jaar gingen ze Halve dagen zonder eten, het jaar daarvoor alleen een uurtje. Dus hele vooruitgang