Ik heb me site uit de lucht gehaald, voor nu, ik krijg hem niet goed, krijg er een punt hoofd van, ben al vanaf zondag bezig en krijg hem niet zoals ik hem wil hebben, ik zal wel wat fout doen, maar weet echt niet wat
horsii
Geplaatst: 24-06-10 09:39
Succes met je presentatie Ik heb al de hele week vakantie, alleen 1 juli nog rapport op halen en llb portfolio(afgerond examenvak) Dan lekker vakantie hebben, lekker helemaal niet werken o.i.d. en eind augustus beginnen met mn nieuwe opleiding. Vind het heel spannend maar heb er heel veel zin in. Is heel anders dan mn stage plek van vorig jaar denk ik. Toen werkten ik op een dagactiviteitencentrum en nu op een woning dus veel zorgtaken, of juist niet als de clienten hoogniveau zijn. Ben heeel benieuwd.
een beetje globaal gelezen ben er een poosje tussen uit geweest inverband met school en mijn meiden de keuring komt steeds dichter bij en komt er gister nog even bij dat fanny mij door het draad heen klapte en een snee in haar poot heeft van hier tot gunder
van farah krijgen we morgen de uistlag of ze wel of niet dragend is
op school ben ik even goed op mijn snoet gegaan door middel van het halen van een 3.8 op een toets opslag ( heb effe letterlijk en traan laten vallen) sta nu op mijn deelkwalifikatie) een 4.4 dus heb eigenlijk een probleem. heb straks toets boekhouding prut met debit en credit een toets van 8 vragen dat word dus ook een drama
horssi wat jammer zeg dat je niet mee kan met peepsie
suus lekker zon buitenrit 3 uur samen met je paard heerlijk
madeira succes met je presentatie
farahtjuh
Geplaatst: 24-06-10 09:52
joopiexx schreef:
Ik ga ook niet naar de keuring en 11 september ben ik al naar horse event.
hey leuk horse event heb 2 jaar op horse event greden invb met de fnrsw zitcompetitie
Gister onverwachts een leestoets gehad voor Engels. Moest 37 punten halen voor B1 niveau, heb 47 punten!!!!!! Mag volgende week vrijdag Engelse gesprek afsluiten, dan heb ik 3 onderdelen van de 4 gehaald. Moet dan alleen nog schrijven. 2 heb ik in elkgeval op B1 niveau, en ik mag 1 van de vaardigheden niveau lager afsluiten.
Ik ga dalijk even cremespoeling en shampoo halen denk ik, kan ik binnenkort is peeps der vieze manen en staart onder handen nemen. Was de manen eigenlijk nooit, twee jaar geleden ofzo maar ze zijn nu echt heeel vies. Heel vet.
Dat zal denk ik ook nog wel ef zeer blijven doen:P ik had er ruim een week last van haha! Ik ga dalijk denk ik of ef een rondje naar buiten met het bitloze hoofdstel en zonder zadel of bitloos en zadelloos ef in de bak! Nog even denken waar ik zin in heb, haha.
Hallo dames! Wat een lekker weer. Kom er helaas even niet zo veel aan toe om te bokken maar lees wel iedere keer bij. Vanavond heb ik weer springles! Ik heb er echt super veel zin in, marko doet zo zijn best.
ik had vandaag eigelijk ook een toets engels maar die ging weer niet door ze was weer ziek ik probeer die toets al een maand te maken maar steeds heeft ze het niet of is ze er niet ofzo....
maarja nu nog even op school en dan vakantie :p
Liiisaaa
Geplaatst: 24-06-10 15:53
Update!
* Het filmpje van Paulien is helemaal klaar en nu aan het laden op Youtube (ik heb ze zo gezet dat je ze alleen met de link kunt bekijken!) * Het filmpje van Candace is halverwege. * En van Nathalie & Gail heb ik de foto's en het lied klaar voor gebruik, daar begin ik nu mee! * De openingsbewerking is ook bijna af, nog een paar erin plakken, randje eromheen en klaar! Btw. De rest van de filmpjes maakt moyra.
Na het weekend een nieuwe update, ben hele weekend weg! Heel erg sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar had toetsweek en probeer nu het topic dingen zo snel mogelijk af te krijgen!
Flurk
Geplaatst: 24-06-10 15:55
Citaat:
Als toeschouwer hoef je toch niet in te schrijven ? Of maak ik nu een domme opmerking. .
Nee natuurlijk niet maar ik had niet begrepen dat je toeschouwer was
Zo gisteren een buitenrit gemaakt ohz met vzh. Was wel spannend want ik was eigenlijk nog niet alleen naar buiten geweest behalve dan op mijn vakantie adres. Pony deed het super braaf. Had halverwege met een vriendin afgesproken en samen reden we een leuk voor mij onbekend blokje. We kwamen ook langs een waterplas en natuurlijk wilden we ze even laten pootje baden. Echter WW wilde het strandje niet op en dan kun je niet het water in. Enige optie was in zijn achteruit proberen en daar trapte de sukkel in en uiteindelijk in het water aangekomen. Echter pony wilde/ durfde niet stil te staan dus water maakte daardoor beweging waardoor andere paard het water niet in ging. Tja je kan het maar moeilijk hebben dus WW water weer uit en gewacht tot water tot stilstand kwam en ja hoor andere paard ook in het water. Daarna samen de rit lekker uit gereden en onze wegen splitsten weer. Kortom het was een heerlijke rit van 1,5 uur en voor herhaling vatbaar. Helaas geen foto's
Zou iemand de draadjes hiervoor weg kunnen werken, vind die foto zo leuk & bruller. We hadden er weer terug in het land gezet, wij gingen weg en dat wou ze niet peepie keihard hinneke naar ons. En ze bleef heel de tijd daar voor het draadje staan en hinneke ipv naar der vriende te gaan in het land.
Madeira_
Geplaatst: 24-06-10 17:00
Lisa, echt super bedankt voor je filmpje! Vind hem echt cool! Mag ik hem ook aan andere laten zien? Ik heb de link op mijn hyves gegooid, maar als het niet de bedoeling is haal ik hem er weer af
Edit: het liedje betekende altijd al veel voor me, maar na dit filmpje te hebben gezien, het liedje in combinatie met de foto's wouw
Nathalie83
Geplaatst: 24-06-10 17:44
Ff vluchtig bijgelezen..
Fanny door het draad gegaan.. Dikke
Jolanda site wat aangepast
Lisa super goed bezig ben echt stik benieuwd hoe mijn filmpje gaat worden die van Paulien is echt gaaf! Je kunt dat echt goed zeg!!
K ben me huis aan t verbouwen me logeer kamer ligt vol met paarden spullen, maar komt een vriend logeren ivm de TT dus ja, zal toch een slaapplekje moeten hebben Me zadels en dekjes liggen nu ff in de woonkamer
Vanaaf voetbal kijken met nog een paar duizend man hier in de stad heb er echt zin in TT en WK tegelijk, moet wel gezellig worden
Maar pfff wat is het warm zeg.. donders... gaat wel ineens van ene uiterste naar andere..