leuke foto moyra , ja kleintjes worden veelste snel groot.
Gaat veelste hard.
Ja zaterdag kleine Nash meten, hoop dat hij het toe laat. En fotoshoot maken van die twee, uh solly 3 peerdjes van Gail. Zondag wordt het geen foto;s maken van Wahida, teveel stress, het komt er echt niet van de laatste tijd het weer werkt ook niet mee. Oh vergat helemaal te vertellen dat Wahida op commando achterwaarts kan. Wanneer gaat die jouw gespeend worden Gail ?
Donna is Wahida echt zat aan het worden, vanavond na het losgooien van Wahida stond Donna echt geirriteerd te kijken dat ze weer terug is , daarna Donna nog eventjes los gegooit en bij het verlaten van de stal een diepe zucht en weer die blik van Donna, hahaha Wahida mag ook nog gewoon drinken, zolang ze het maar zachjes doet
Ik ga me mandje opzoeken ... tot morgen allemaal, morgen avond ga ik weer verder werken aan de topic. Morgen , woensdag en donderdag krijgen me meisjes rust, druk druk druk, woensdag vergadering van de VVE, donderdag komt de kapster. En vrijdag komt iemand waarschijnlijk al mijn vogels , op eentje na ophalen. Fretjes gaan in het voorjaar naar hun buitenverblijf.
Origineel
Geplaatst: 27-10-09 15:33
Rustig hier vandaga zeg!
Ik zit nu nog op school .. moet tot 4. Heb nu tussenuur.
wat dingen in prive leven zitten niet zo lekker is en heel lang verhaal en is niet zo neer te zetten hier in het topic maar komt wel weer goed hopelijk