Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:UPDATE!
Ik was vandaag weer bij mijn bollen en was nieuwschirig of er al wat schot in de zaak zit. En dat zit er zeker!!!!
een foto van 2 dagen geleden (eergistere dus)
En een foto van vandaag!!!
De tietjes hebben uitgevonden hoe ze van een cup aa naar een b gaan in 2 dagen
Helemaal leuk
Macho_C schreef:bedankt iedereen!
ik ga strakjes ook maar weer is hobbellen , macho is op dieet haha , overlaatst moesten we naar dierenarts en hij vertelde me meteen dat hij op dieet moest. nu zijn we een maandje verder en hij zegt dat het weer helemaal goed komt , het kwam vooral ook door winter koud & weinig zin om zo te koukleunen op macho , nu zijn we weer vollebak aan het werk! hij staat nu weer lekker op de wei zijn buikje vol te eten dus het komt weer allemaal goed !
ik ben ook erg benieuwd naar die foto van een haflinger van 1.60 mijne is maar 1.45![]()
Freya schreef:@ Hinke en Peelie.
Niet vanwege de griffelbeentjes.( ze heeft vorig jaar ook op het land gestaan, nadat we wisten van de breuken ) Maar ze is al mega dik. Haar hele voerschema ligt overhoop, we zijn bang dat we bevangen wordt door al het grasmaaien. Donna kennende gaat gelijk na het betreden van het land, koppie naar beneden en die houdt niet meer op tot dat ze naar binnen gaat, dus goed 8 uur per dag.
Maar we gaan het aankijken, als ze dicht groeit gaat ze weer naar binnen en moet ze in het kampje blijven tot na de bevalling.
Dus vandaar dat ik een van de weinige ben die niet blij is dat de trouwe viervoeter het land op gaat.
@stravero , jeetje 1,60 das groot. Ben ook erg benieuwd naar de foto.