Garmana schreef:wie opent deel 14?
Gitta

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garmana schreef:wie opent deel 14?
Babsie_Flash schreef:wat voor film zal ik zo eens opzetten...?
Babsie_Flash schreef:Hier in de buurt heeft een meisje een haf van 2 ingereden, had ik al eens verteld volgens mij... met 2,5 jaar reed ze al buitenritten van 6 uur op het arme beest en daarna gedekt... ze is nu 3,5 jaar net als Misty en nu beginnen de problemen al!
Ik snap dat soort mensen niet hoor! Binnenkort wordt dat arme beest hartstikke kreupel verkocht natuurlijkIk kan zo kwaad worden daarom! En nog zien ze niet in dat ZIJ zelf dat arme beest naar de verdoemenis (slager?) helpen...
Babsie_Flash schreef:Garmana schreef:wie opent deel 14?
Gitta
Garmana schreef:Babsie_Flash schreef:wat voor film zal ik zo eens opzetten...?
waar hou je van
Babsie_Flash schreef:Garmana schreef:waar hou je van
ik twijfel tussen LOTR deel 1 of 3...
HP 4
Saw 3
of eh...
Star Wars 1 of 3
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Hier in de buurt heeft een meisje een haf van 2 ingereden, had ik al eens verteld volgens mij... met 2,5 jaar reed ze al buitenritten van 6 uur op het arme beest en daarna gedekt... ze is nu 3,5 jaar net als Misty en nu beginnen de problemen al!
Ik snap dat soort mensen niet hoor! Binnenkort wordt dat arme beest hartstikke kreupel verkocht natuurlijkIk kan zo kwaad worden daarom! En nog zien ze niet in dat ZIJ zelf dat arme beest naar de verdoemenis (slager?) helpen...
dat meen je niet
wat voor problemen heeft ze?
even hond uitlaten daarna lees ik verder bij
Garmana schreef:Babsie_Flash schreef:Gitta
Oke enne word dat vanavond nog of morgen denk je?
Garmana schreef:Pff ik denk dat ik morgen veel bij te lezen hebik ga zo namelijk mn bed in
Gelukkig ben ik morgen ochtend vrij zodat ik nog wel iets kan bijlezen
Garmana schreef:Babsie_Flash schreef:ik twijfel tussen LOTR deel 1 of 3...
HP 4
Saw 3
of eh...
Star Wars 1 of 3
Allemaal films waar ik niet van hou
Babsie_Flash schreef:Garmana schreef:Pff ik denk dat ik morgen veel bij te lezen hebik ga zo namelijk mn bed in
Gelukkig ben ik morgen ochtend vrij zodat ik nog wel iets kan bijlezen
Niets daarvan!! Mee spammen!!!
Babsie_Flash schreef:wie zou het toch zijn??
Garmana schreef:Babsie_Flash schreef:Niets daarvan!! Mee spammen!!!
HAHA nou heel even nog hoor.. (paps word wel pissig als die me zometeen hier vind)