Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:Zo wat zijn jullie super hard gegaan zeg! Nog maar 45 bladzijdes.. en ik moet ff bijlezen vanaf 348 pff haha..
Girlgamer schreef:Ik moet nog teruglezen hoor, maar wie doet de opening nou?
Sanchowtju schreef:Heeyzo jullie zijn hard gegaan dit weekend
heb heel wat bij te lezen nu
![]()
Sanchowtju schreef:haha, ja dat blijkten in t weekend heb ik juist bijna nooit tijd
![]()
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:haha, ja dat blijkten in t weekend heb ik juist bijna nooit tijd
![]()
Niet??wat doe je dan allemaal in het weekend??
Sanchowtju schreef:Babsie_Flash schreef:Niet??wat doe je dan allemaal in het weekend??
ghehe van alles![]()
en gisteren had ik wedstrijd, niet op m'n arabiertje, niet op me haflinger, maar op een groot manegepaard
Sanchowtju schreef:wow, leuk uitzicht uit je woonkamer zegbeetje jammer van t water nu, maarja is ook niet zo gek, na al die regen
![]()
Sanchowtju schreef:mhh, idd aardig waterig weitje hebben ze daarbij jullie zelf geen zwembad in de wei?
Babsie_Flash schreef:Waarom reed je eigenlijk op een manegepaard mee ipv één van je eigen paardjes?
Nog gefeliciteerd met je winstpunt natuurlijk
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:mhh, idd aardig waterig weitje hebben ze daarbij jullie zelf geen zwembad in de wei?
Ik heb altijd al een eigen zwembad willen hebben, maar neebij ons is het wel erg drassig natuurlijk, maar ik hoef nog geen rubberboot op te blazen
Sanchowtju schreef:Babsie_Flash schreef:Waarom reed je eigenlijk op een manegepaard mee ipv één van je eigen paardjes?
Nog gefeliciteerd met je winstpunt natuurlijk
Bedanktm'n arabiertje is nogal een druktemaker, dus die flipt helemaal op een ander terrein met allemaal andere paardjes
![]()
en m'n haf, die is pas net onder het zadel, dus daar wilden we ook niet meteen mee op wedstrijd gaan
Sanchowtju schreef:Babsie_Flash schreef:
Bedanktm'n arabiertje is nogal een druktemaker, dus die flipt helemaal op een ander terrein met allemaal andere paardjes
![]()
en m'n haf, die is pas net onder het zadel, dus daar wilden we ook niet meteen mee op wedstrijd gaan
Dat is zo... Misty is nu ook net onder het zadel, daar ga ik ook nog geen wedstrijden mee rijden.. Ik kan nu aan de longe op haar stappendus dat komt ergens in 2008 wel!
Hoeveel kost het eigenlijk als je wedstrijd rijdt met een manegepaard (als ik vragen mag)?
Als ik met eigen paard op concourse ga varieert het nogal per rijvereniging. Kan voor de L 7 euro zijn, maar ook 9 euro per proef.