Anseltje schreef:is gewoon melig
maar ik ga ff HYVE!
Ik vermoedde al zoiets ja...

Woehoeeeee, pagina 455 !!!
Bij pagina 500 komt er toch altijd een nieuw topic ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Anseltje schreef:is gewoon melig
maar ik ga ff HYVE!

Bij pagina 500 komt er toch altijd een nieuw topic ?
) weer.
VAKANTIE
. 
degene die bijlezen weten ervan
ben ik weer! Ik heb gegeten en tv gekeken, maar er is WEER niets leuks op tv...
Naomi_Haffie schreef:haaaaaj ; die broek heb ik ook preies de zelfde in het lichtblauw
deze kleur is absoluut nie mijn smaak, maja heb em gekregen van me buurvrouw
Babsie_Flash schreef:Vanavond komt er ook al geen leuke horror... baal, baal... Alleen James Bond om 23:15 uur...

Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Ik ben op zoek naar een zomerdeken, meneertje heeft maat 185 (groot hè !!) en heb het erop gewaagd om een ontzettend leuke lila zomerdeken (lekker homo) te passen, maar helaas zijn kont stak er nog half uit !!
Die is dus weer terug gebracht, wel jammer want er zat 35% korting op en ze waren er niet in 185... Verder heb ik een supergave nieuwe pad gekocht, een roze-bruine van HH (deze : http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/W070250.gif). Hij is echt onwijs gaaf !!!
En verder nog een wormenkuurtje en betadineshampoo, want die was alweer op. Mijn moeder heeft €60,- uitgegeven aan een kussen en een kussensloop (heel saai beige, wou ze persee omdat dat bij de bank past) voor de hond die het toch binnen een week weer gesloopt heeft.... Lekker slim !!!
Het is trouwens wel een mooi dik kussen, m'n hond ligt nu zeker 30 cm hoger dan eerst !!
Babsie_Flash schreef:Laatst heb ik bij Divoza in Leek een groene eurostar rib rijbroek gekocht. Normaal niet mijn kleur, maar hij lag in de koopjes hoek voor 55 euro... en het is achteraf gezien best een leuke kleur! Normaal heb ik altijd donkerblauw of een zwarte rib van Eurostar (Horka vind ik helemaal niets; die rib daarvan)
Maxielover schreef:Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Oké, mooie broek hoor !! Van welk merk ?![]()
Ik was vandaag ff met m'n moeder langs de Hano (tuincentrum en dierenspeciaalzaak) gegaan voor nieuwe spullies voor Maxje.Ik ben op zoek naar een zomerdeken, meneertje heeft maat 185 (groot hè !!) en heb het erop gewaagd om een ontzettend leuke lila zomerdeken (lekker homo) te passen, maar helaas zijn kont stak er nog half uit !!
Die is dus weer terug gebracht, wel jammer want er zat 35% korting op en ze waren er niet in 185... Verder heb ik een supergave nieuwe pad gekocht, een roze-bruine van HH (deze : http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/W070250.gif). Hij is echt onwijs gaaf !!!
En verder nog een wormenkuurtje en betadineshampoo, want die was alweer op. Mijn moeder heeft €60,- uitgegeven aan een kussen en een kussensloop (heel saai beige, wou ze persee omdat dat bij de bank past) voor de hond die het toch binnen een week weer gesloopt heeft.... Lekker slim !!!
Het is trouwens wel een mooi dik kussen, m'n hond ligt nu zeker 30 cm hoger dan eerst !!
Maxielover schreef:Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Oké, mooie broek hoor !! Van welk merk ?![]()
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Laatst heb ik bij Divoza in Leek een groene eurostar rib rijbroek gekocht. Normaal niet mijn kleur, maar hij lag in de koopjes hoek voor 55 euro... en het is achteraf gezien best een leuke kleur! Normaal heb ik altijd donkerblauw of een zwarte rib van Eurostar (Horka vind ik helemaal niets; die rib daarvan)
vind nie fijn, ribbroeken
Babsie_Flash schreef:Dan heb je vast een Horka geprobeerd! Die is inderdaad niet fijn!
Babsie_Flash schreef:Dan heb je vast een Horka geprobeerd! Die is inderdaad niet fijn!

Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
[/quote]
[/quote]
Ik heb een aantal broeken van HH, die vind ik meestal wel prettig zitten. 2 van katoen, eentje in het lichtblauw-donkerblauw en eentje in het beige-donkerbruin. Die laatste heeft een plooiband en dat model vind ik niet zo geweldig, dus die draag ik eigenlijk zelden.
Verder heb ik van HH een donkerblauwe met suede kont en een lime-lichtblauwe, allebei van de collectie van dit jaar. Dat zijn hele fijne broeken die ik graag draag !!!
Verder heb ik 1 simpele ribstof broek van HH, een witte. En 1 grijze ribstof Eurostar die bijna te klein is, en zo'n ribfluwelen van Eurostar in het bordeaux.
Horka vind ik opzich wel een fijn merk, alleen die ribstof is idd niet zo geweldig. Ik heb er daar eentje van gehaden die scheurde steeds bij het kruis (net onder de gulp) !!!
Maar ik heb ook een Horka groene in stretchstof met suede kniestukken en die zit juist weer super.
Oja en nog een blauw geruite kentucky, superduur ding alleen scheur ik daar ook steeds uit !!!
Echt jammer, want het is een supermooie broek...