Anseltje schreef:is gewoon melig
maar ik ga ff HYVE!
Ik vermoedde al zoiets ja...

Woehoeeeee, pagina 455 !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:is gewoon melig
maar ik ga ff HYVE!
Naomi_Haffie schreef:haaaaaj ; die broek heb ik ook preies de zelfde in het lichtblauw
Babsie_Flash schreef:Vanavond komt er ook al geen leuke horror... baal, baal... Alleen James Bond om 23:15 uur...
Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Babsie_Flash schreef:Laatst heb ik bij Divoza in Leek een groene eurostar rib rijbroek gekocht. Normaal niet mijn kleur, maar hij lag in de koopjes hoek voor 55 euro... en het is achteraf gezien best een leuke kleur! Normaal heb ik altijd donkerblauw of een zwarte rib van Eurostar (Horka vind ik helemaal niets; die rib daarvan)
Maxielover schreef:Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Oké, mooie broek hoor !! Van welk merk ?![]()
Ik was vandaag ff met m'n moeder langs de Hano (tuincentrum en dierenspeciaalzaak) gegaan voor nieuwe spullies voor Maxje.Ik ben op zoek naar een zomerdeken, meneertje heeft maat 185 (groot hè !!) en heb het erop gewaagd om een ontzettend leuke lila zomerdeken (lekker homo) te passen, maar helaas zijn kont stak er nog half uit !!
Die is dus weer terug gebracht, wel jammer want er zat 35% korting op en ze waren er niet in 185... Verder heb ik een supergave nieuwe pad gekocht, een roze-bruine van HH (deze : http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/W070250.gif). Hij is echt onwijs gaaf !!!
En verder nog een wormenkuurtje en betadineshampoo, want die was alweer op. Mijn moeder heeft €60,- uitgegeven aan een kussen en een kussensloop (heel saai beige, wou ze persee omdat dat bij de bank past) voor de hond die het toch binnen een week weer gesloopt heeft.... Lekker slim !!!
Het is trouwens wel een mooi dik kussen, m'n hond ligt nu zeker 30 cm hoger dan eerst !!
Maxielover schreef:Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan
Oké, mooie broek hoor !! Van welk merk ?![]()
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Laatst heb ik bij Divoza in Leek een groene eurostar rib rijbroek gekocht. Normaal niet mijn kleur, maar hij lag in de koopjes hoek voor 55 euro... en het is achteraf gezien best een leuke kleur! Normaal heb ik altijd donkerblauw of een zwarte rib van Eurostar (Horka vind ik helemaal niets; die rib daarvan)
vind nie fijn, ribbroeken
Babsie_Flash schreef:Dan heb je vast een Horka geprobeerd! Die is inderdaad niet fijn!
Babsie_Flash schreef:Dan heb je vast een Horka geprobeerd! Die is inderdaad niet fijn!
Monica_86 schreef:gekregen dan hehdegene die bijlezen weten ervan