Ga zo weer een buitenritje maken. Wel niet te ver/lang, aangezien andor vrij kort op zn voorvoetjes staat en ik er deze week ijzers onder wil laten slaan, dus dan moeten ze niet te kort zijn En daarna gaan we oefenen met de trailer, kijken of we die twee dikbillies samen erop krijgen
Ja.. Met uit de wei halen ( doe het zelfs met hoofdstel ) moet je rechtdoor maar als je naar recht gaat daar staan alle andere paarden, en daar wil ze dan heen en er is geen houden aan. Uitendelijk krijg ik haar dan wel op stal met brokjes of de boer die helpt, maar dan heb ik eigenlijk al geen zin meer om te rijden..
Ja heel erg, zit ook steeds meer te twijfelen omdat ik wss als ik naar de middelbare geen tijd meer heb voor twee pony's en er dus een moet verkopen. Maar ik weet dus niet welke, Star heb ik al veel langer maar ik zit steeds met die rot hengstigheid en zij is minder geschikt om buiten te rijden maar Jens kent nog veel minder met rijden en heb ik nog helemaal niet zo lang maar is wel hheel geschikt om buiten te rijden en die is uiteraard ook niet hengstig
Ik weet het niet, ga havo/vwo doen en hoor van veel vriendinnen die al op de middelbare zitten dat ze veel huiswerk krijgen. Maar ik ga nu nog geen beslissingen nemen omdat ik eerst wil kijken hoe het dan bgaat
ik heb ook nog wel tijd hoor, ookal ben ik bijna elke dag 5 uur thuis zo veel huiswerk krijg je niet en wat ik van maakwerk heb maak ik op school in de les of in een tussenuur. Dus maak je maar geen zorgen Maar met toetsweken bijvoorbeeld heb je wel wat minder tijd maar dat is een paar keer per jaar