Ik heb wonderolie gebruikt en ze worden er wel steviger en voller van! Maar ik heb geen geduld om het elke dag op te doen. En het gaat soms in je ogen zitten en dat vind ik enorm vervelend .
Ik zag een paar mooie haflingers voorbij komen, een lelijke wond en iets over wimpergroei! Oja, en over lange manen van haflingers. Die van Mariek zijn wel redelijk lang, maar heb niet het idee dat ze veel langer worden. Wel zijn ze redelijk vol, en moet ik ze snel eens uitpluizen. Ik doe er eigenlijk nooit wat aan, want dan blijven ze het volst.
Nou heb net Noah verkocht ze hebben hem gelijk mee genomen... Hij zal over een jaartje in de sport worden uit gebracht.. als alles goed gaat natuurlijk
peeps wonden gaan goed, uit elkaar trekken kon al niet meer, geneest snel! Was wel wat dik en warm eromheen. alle paddocks waren weer is bezet dus ben ef gaan wandelen en grazen en uiteindelijk heeft ze ee half uurtje bij 2 paarden in een paddock kunnen staan. Is het lekker weer kan ze alsnog niet naar buiten
vandaag zooooo genoten van cup, eerst eventjes in de bak gereden en daarna lekker uitwaaien buiten met een vriendin, het gaat de laatste ook zo goed buiten dat ik echt weer al zijn vertrouwen heb, hij maakt gewoon heel mn weekend weer goed ga nu eventjes naar de verjaardag van mn nicht.
Heerlijk weertje buiten! Genoten van een heerlijke boscross! Soccie had er ook erg veel zin in!
Fijn dat de wondjes van Peeps weer beter aan het worden zijn... en nog steeds geen veulie Beetje jammer...
Verder las ik iets over cowboy magic, t lijkt me vrij sterk dat manen langer worden van shampoo... Heb Soccie nu al 3 jaar en zn manen zijn nooit een centimeter langer geworden... Dus ja! Ik geloof er niet zo in! al ben ik graag de eerste die het hoort als het wel werkt
Gister hier ook tot een uur of twee, Woon natuurlijk niet zo ver bij jou vandaag djuulsie Regende echt hard zeg niet normaal !! En net toen ik thuis kwam van peeps was het droog, grr..