Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Molly = Dik en harig
Lindsey = Hyperactieve spriet
Noel = Eindelijk opgerot naar de opfok! Yes!!
SmeeJ schreef:Okay moon
Ben die foto van ann aan het bewerken
Anseltje schreef:Iedereen negeert mij
SmeeJ schreef:OMG
Wat een fiets penny, dat kind is gestoord
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Iedereen negeert mij
nietes
en dat kind van die shet heh kan ik me zo aan ergeren heh![]()
![]()
Monica_86 schreef:ahhh wat zielig anne.... maja misschien inderdaad maar beter voor t beestje, nu issie weer bij zn mama
SmeeJ schreef:ooh
Helaas anne, soms is het echt oneerlijk dan doe je er alles voor dan overlijd het
blueangel schreef:en waarom en wie ik gelsagen heb.
dat is een meisje waar ik al een hele lange tijd ruzie mee heb en zeg nooit wat tegen haar of wat dan ook.
maar bij ons in de klas zit een meisje waar ik ook mee omga en ik vertelde mijn beste vriendin over mijn moeder en zij had het dus gehoord. en tegen dat meisje verteld waar ik al een tijd ruzie mee had...
zij kwam in de pauze naar mij toen en begon ineens heel hard te lachen ik dacht nouja het zal allemaal wel...
toen zei ze ooh lekker voor je dat je moeder dood gaat en mij part ga jij er naast liggen en toen werd ik heel erg boos en sloeg ik haar
Anseltje schreef:Ik was vnochtend bij Annemieke, en kwam dit stukje tekst tegen in tommievisser topic:blueangel schreef:en waarom en wie ik gelsagen heb.
dat is een meisje waar ik al een hele lange tijd ruzie mee heb en zeg nooit wat tegen haar of wat dan ook.
maar bij ons in de klas zit een meisje waar ik ook mee omga en ik vertelde mijn beste vriendin over mijn moeder en zij had het dus gehoord. en tegen dat meisje verteld waar ik al een tijd ruzie mee had...
zij kwam in de pauze naar mij toen en begon ineens heel hard te lachen ik dacht nouja het zal allemaal wel...
toen zei ze ooh lekker voor je dat je moeder dood gaat en mij part ga jij er naast liggen en toen werd ik heel erg boos en sloeg ik haar
Ik heb hier gewoon geen woorden voor, als iemand zo over je moeder praat.
Monica_86 schreef:nee ik ook niet!! dat is echt niet normaal, hoe boos je ook op iemand bent zoiets mag je NOOIT zeggen
SmeeJ schreef:Ik heb hier gewoon geen woorden voor, als iemand zo over je moeder praat.
SmeeJ schreef:idd, Ookal is ze woedend op haar of weet ik veel.
Dat is echt niet normaal & ziekelijk
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:nee ik ook niet!! dat is echt niet normaal, hoe boos je ook op iemand bent zoiets mag je NOOIT zeggen
En al helemaal niet als je moeder op sterven ligt..
Je moeder is het mooiste in je leven, iets wat ik nu heel erg mis...