Uhm nee, net een naambordje voor Jens gemaakt ( heb ik 9 maanden geleden al gemaakt maar nu pas de letters erop geschilderd ) En mijn moeder komt pas om 1 uur thuis en dan ga ik Starwien rijden, moet wel zo nog mijn kamer opruimen
Ik ga mijn best doen Wat moet er eigenlijk allemaal in ? De mensen die nu in t topic zitten gewoon voorstellen? Moet iedereen mij tegen die tijd maar even informatie sturen, iets over jezelf en je haf.
Ik ga mijn best doen Wat moet er eigenlijk allemaal in ? De mensen die nu in t topic zitten gewoon voorstellen? Moet iedereen mij tegen die tijd maar even informatie sturen, iets over jezelf en je haf.
Er komen trouwens nog haken aan en dan hang ik hem aan eht hek van t weiland naast het bordje van Starwien, moet nog even kijken wat ik met die van Melvin ga doen..
Dan hierbij maar even een oproepje, wil iedereen naar mij via pb een foto van jezelf en je haf sturen en een kleine samenvatting van wie jullie zijn, wat doe je met je haf, etc , alvast bedankt
Dan heb ik die gegevens alvast en kan ik als ik binnenkort een keer zin heb alvast iets gaan maken via Picasa
Ik ga heel even nadenken over een verhaaltje. Heb echt geen idee wat we nu doen namelijk. En ik moet ook even nadenken welke foto ik kies enzo. Dus de mijne komt waarschijnlijk vanavond ook.