Fangio schreef:@ Skippy, zo van de foto vind ik haar niet eens heel dik, maar gewoon haar schoft is nogal opgevuld/rond ofzo? Mijne heeft een veel 'scherpere' schoft, dus automatisch ook een smallere boom. Iets afvallen zal misschien nog wel een beetje helpen, maar een klein boommaatje zal ze wel nooit hebben waarschijnlijk.
Ze is ook niet héél dik
Ze is gewoon 'naar mijn mening te dik na de zomer'. Daarom ga ik haar dus ook écht niet op een ander management zetten. Ik heb zelf cursussen gedaan op het vlak van voeding, beweging, training etc etc. Ik weet ongeveer wel wat kan en wat niet kan en wanneer ik het management zou moeten aanpassen
Dát hoeft gelukkig niet bij hoe ze er nu uitziet.
Maar ze is ook het type dat geen uitstekende schoft heeft. Zit qua model tussen klassiek en sport in. Wat voor mij juist super fijn is. Ze heeft ook een enorme schouderpartij met spieren. Dus dát is ook al niet mijn probleemzone haha. Mijn probleem is vooral haar pens eigenlijk. Alles wat je op de schouder en net daarachter ziet, is enorm ontwikkeld: schouder en serratus. Ook haar achterhand is vooral vol bespierd (mag ook beide wel, gezien het werk dat ze doet
zou niet goed zijn als ze nu nog dezelfde beperkte spieren had die ze had toen ze net zadelmak was natuurlijk). Als ze af gaat vallen, gaat ze ook echt niet ineens 2 kopijzers omlaag qua maat dus inderdaad. Dat past niet bij haar bouw. Maar afvallen kan wel nét het verschil maken tussen 2 maten en wat optimaler is. Dat is het meer
Dus ik vind dat er wel zo wat kilootjes vet af mogen