Zo wil ik 'm hebben, zo liep hij een jaar geleden, alleen dat heeft toen tijd gekost en dat heeft het nu weer. Wil hem toch laten nakijken door de tandarts binnekort, die komt over een maandje op stal geloof ik, misschien dat hij wat lastig is met zijn mond omdat hij ook zijn mond wat opent als ik teveel druk neem. http://i61.tinypic.com/vnnsep.jpg
Maureen ik denk wel hoger dan 1 meter, balen van de hoefzweer
PeerAppel
Geplaatst: 15-03-14 23:23
Leuke foto's Tamara! Vind dat setje erg leuk! Welkom Maureen! Ik ken je ook wel, volgens mij via Foto topic Balen van je hoefzweer! Linn is inderdaad zo mooi in vorm! Prachtig slank enzo. Mag je trots op zijn, Faith.
Voor de nieuwe, wij zijn een tijdje terug met een groeps whatsapp begonnen voor de gezelligheid, als je er ook bij wil mag je je nummer even naar mij pben en met de naam van jou en je pony derbij en dan gooi ik je in de groep:D
Dat is heel lief aangeboden maar ik zit al elke maand over mijn abonnement heen omdat ik in teveel groepsgesprekken zit...
Welke optomingen heb je al geprobeerd? Mijn college tijdens stage Epplejeck zei dat de sidepull het prettigste is voor de meeste paarden. Ieder paard reageert anders maar daarop reageren de meeste paarden goed
Super gave set Tamara!! Ik sluit me aan bij Marit, doordat je "te" lange teugels hebt, trek je je armen achter je lichaam, en word het streng en raak je uit balans. Je kan hem best korter pakken, maar mee bewegen met de beweging van je paard zo zijn je teugels nooit strak! Ik gooide men teugels altijd los na voor, en als angel ervan door schoot was ik haar "kwijt" ik heb dus van de week geleerd aan mijn contact te werken en zelfs dan met een losse teugel liep ze direct aan de teugel de meeste stukken! Klinkt makkelijk, maar pfff... Niemand is perfect laten we maar zeggen
Wat zijn de manen van de paardjes gegroeid!
En wat een gave spring foto's ook!!!
Leuk Maureen welkom terug!!!!
Polkiej_x
Geplaatst: 15-03-14 23:50
M_hartje_M schreef:
Rijden jullie eigenlijk allemaal engels? Niemand die western rijd of iets in die richting?
Ik heb angel boom&bitloos ingereden Mss als ze straks beter onder het zadel is in bit/boomloos western style lijkt me wel gaaf!
Tot nu toe alleen touwhalster, ben nog op zoek naar een geschikte sidepull maar ik zit nogal krap bij kas dus 't mag nogal niks kosten zeg maar Iedere keer als ik een betaalbare gevonden had of via marktplaats wassie al weg of zo xd Dus ik moet even wachten tot ik weer geld heb
Welkom Maureen! Mij ken je nog niet, ik ben Kim met haflinger Vrouwke. Angel is een mooie haf! Jammer van die hoefzweer dat je nu op het moment even niet kunt rijden.
Leuke foto's tamara. Ook altijd leuk van die setjes. Ik heb Vrouwke ook een lange tijd met een wat lange teugel moeten rijden omdat zij anders haar hoofd raar ging kantelen. ik vond het of het begin wel even raar.
Faith wat een mooi figuurtje heeft Linn! Ze springt ook mooi.
Ik rijd (ook) engels met Vrouwke. ik heb w een western en een one-ear hoofdstel dus ik heb haar wel eens opgetoverd naar 'westernhaf'. Het lijkt me wel leuk om met Vrouwke is een keer bitloos te rijden, maar daar kan ik nu beter nog even niet aan beginnen.
xkimmiee , ik weet niet of dat dat voor mij ook geld, die groepsapp lijkt me wel heel gezellig alleen weet ik niet of jullie mij erbij willen hebben? Ik heb nog niet zo heel veel te vertellen enzo en ik ken jullie namen nog niet helemaal.