Sorry dat ik als vreemde binnen kom walsen in jullie gezellig uitziende topic

Nieuwsgierig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:
er staan een hele boel cijvers op mijn cijverlijst. Ik dacht echt dat ik de helft helemaal verprutst had!!!
Ik heb een 5,5 voor een toet die ik gistere heb gemaakt, ik dacht echt dat ik een 1 had... evenals een andere toets die van geen kant klopte, heb ik een 6,6? Ercht heeeel vreemd dit.
Voor M&O heb ik een 7 wat me ook helemaal verbaastAlleen het stomme is, als ik al mijn cijvers bij elkaar op tel en daar het gemiddelde van heem kom ik uit op een 7, en geen 6. Er staat dat ik gemiddeld een 6,5 heb (zal wel 6,45 zijn oid) en dat is dus naar beneden afgerond... een 6 dus...
Nouja, zo mijn rekenmachtine er maar eens bij pakken die ik wel snaphahahaha
Nou moet ik alleen engels nog mmaken, en mijn cijver voor biologie terug krijgen
Flurk schreef:NadineK schreef:Heey!
Sorry dat ik als vreemde binnen kom walsen in jullie gezellig uitziende topic. Maar ik vroeg me eigenlijk af of er mensen naar de keuring gaan 11 juli afdeling noord-holland utrecht?
Nieuwsgierig
ik ga niet naar keuringen
Peelie schreef:ik ben dyslextiesch
staat ook in mijn pro...
ik heb het een hele poos in mijn onderschrift gehad, maar dat vodn ik op een gegeven moment totaal overbodig, omdat toch miemand er naar keek. Ik kreeg altijd opmerkingen... Daarom post ik eigenlijk ook alleen nog maar in dit topic, omdat de mensne het hier weten, althnas de harde kens weet het... Ik kan me voorstellen dat het een hoop frustratie op wekt bij nieuwelingen of mensen die mij niet zo goed kennen...
Peelie schreef:ik ben dyslextiesch
staat ook in mijn pro...
ik heb het een hele poos in mijn onderschrift gehad, maar dat vodn ik op een gegeven moment totaal overbodig, omdat toch miemand er naar keek. Ik kreeg altijd opmerkingen... Daarom post ik eigenlijk ook alleen nog maar in dit topic, omdat de mensne het hier weten, althnas de harde kens weet het... Ik kan me voorstellen dat het een hoop frustratie op wekt bij nieuwelingen of mensen die mij niet zo goed kennen...
Peelie schreef:Jolanda, ik zou eerst, als ik jou was, een psaar shoots tegen alleen reiskosten doen. Daarmee maak je een beetje bekendheid.
Verder zijn je foto's in je potefolio niet aanklikbaar. Je kan ze dus niet in het groot zien. Wat ik persoonlijk (en misschien nog wel meer mensen) er storend vind is dat het lettertijd door de hele website zo kriegelig is, terwijl het menu super duidelijk is, ik zou dat, als ik jou was, allenmaal één lettertyp maken. Dat is veeeeel duidelijker!
Verder zou ik ook eens naar andere websites kijken, van bijv evyfoto's, sjoerd ed.. en zie het verschil
Hmm... nu ik dit zo terug lees klinkt het als keiharde kritiek en ik niet blij ben voor je oidIk hoop natuurlijk dat je begrijpt dat ik je probeer te helpen, dat dit gaat werken
Als je wil mag je wel een keer bij mij langs komen als mijn laarzen weer goed zitten en Mara weer een beetje vatsoenlijk loopDat word dus pas in augustus
En misschien als kleinigheidje leuke foto's maken van Matador en er eentje laten uitvergroten voor in de huiskamer
Daar moet ik nog even op pruttelen
Flurk schreef:Freya schreef:Hey Dames,
Ik wil hier mijn eigen bedrijfje voorstellen aan jullie ...
De start is aanstaande zondag bij de SGW Vlietlanden Cross ... heb er zo'n zin in en hoop zo dat het gaat lopen ... ( ik ga zo even bijlezen )
Wahida's Fotoshoot
blond
wat voor dienst bied jouw bedrijf aan???
horsii schreef:Nou mijn opleiding gaat door:D
Ik begin eind augustus en miscvhien begin ik per juli al met werken maar dit ligt aan de hoeveelheid personeel op de woning waar ik kom te werken.
Ik ga werken op een woning voor verstandelijk eghandicapten.
Ik ga 28 uur per week werken en ga 1 dag naar school.
School is 8 uur waarvan ik 3.5 vergoed krijg.
Echter heb ik wel de kans dat ik 7 dagen per week in de weer ben aangezien niet alle diensten 8 uur duren.
Krijg ochtend, dag en avonddiensten en wanneer ik 18 ben slaapdiensten als het goed is.
muppetmayo schreef:Freya echt leuk dat je voor jezelf gaat beginnen
Al een beetje zin in zaterdag?
En aan degene die het vroeg (naam kwijt), ik ga ook niet naar keuringen...
Horsii fijn dat je opleiding doorgaat