[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:15

Heey!

Sorry dat ik als vreemde binnen kom walsen in jullie gezellig uitziende topic :D. Maar ik vroeg me eigenlijk af of er mensen naar de keuring gaan 11 juli afdeling noord-holland utrecht?

Nieuwsgierig *D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:16

Peelie schreef:
:oo
er staan een hele boel cijvers op mijn cijverlijst. Ik dacht echt dat ik de helft helemaal verprutst had!!! :oo

Ik heb een 5,5 voor een toet die ik gistere heb gemaakt, ik dacht echt dat ik een 1 had... evenals een andere toets die van geen kant klopte, heb ik een 6,6? Ercht heeeel vreemd dit.
Voor M&O heb ik een 7 wat me ook helemaal verbaast :oo Alleen het stomme is, als ik al mijn cijvers bij elkaar op tel en daar het gemiddelde van heem kom ik uit op een 7, en geen 6. Er staat dat ik gemiddeld een 6,5 heb (zal wel 6,45 zijn oid) en dat is dus naar beneden afgerond... een 6 dus...

Nouja, zo mijn rekenmachtine er maar eens bij pakken die ik wel snap :+ hahahaha

Nou moet ik alleen engels nog mmaken, en mijn cijver voor biologie terug krijgen :)

ben jij dyslectisch???
Of schrijf jij zo rot

sorry hoor niet rot bedoeld

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:18

NadineK schreef:
Heey!

Sorry dat ik als vreemde binnen kom walsen in jullie gezellig uitziende topic :D. Maar ik vroeg me eigenlijk af of er mensen naar de keuring gaan 11 juli afdeling noord-holland utrecht?

Nieuwsgierig *D

ik ga niet naar keuringen
:D

Peelie

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:30

ik ben dyslextiesch ;)

staat ook in mijn pro...

ik heb het een hele poos in mijn onderschrift gehad, maar dat vodn ik op een gegeven moment totaal overbodig, omdat toch miemand er naar keek. Ik kreeg altijd opmerkingen... Daarom post ik eigenlijk ook alleen nog maar in dit topic, omdat de mensne het hier weten, althnas de harde kens weet het... Ik kan me voorstellen dat het een hoop frustratie op wekt bij nieuwelingen of mensen die mij niet zo goed kennen...

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:34

Flurk schreef:
NadineK schreef:
Heey!

Nieuwsgierig *D

ik ga niet naar keuringen
:D

waarom niet? Je hebt gruwelijk mooie haflinger zo in je profiel te zien ;)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:47

Peelie schreef:
ik ben dyslextiesch ;)

staat ook in mijn pro...

ik heb het een hele poos in mijn onderschrift gehad, maar dat vodn ik op een gegeven moment totaal overbodig, omdat toch miemand er naar keek. Ik kreeg altijd opmerkingen... Daarom post ik eigenlijk ook alleen nog maar in dit topic, omdat de mensne het hier weten, althnas de harde kens weet het... Ik kan me voorstellen dat het een hoop frustratie op wekt bij nieuwelingen of mensen die mij niet zo goed kennen...

heb ook ook last van ;)
en als je een keer in een andre topik reageerd dan kreig je meteen van he leer een schrijven :(

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:48

ik zou naar de keuring gaan, maar gebrek aan geld, en uiteindleijk te laat inschrijven maakt het onmogenlijk voor dit jaar... jammer jammer, Naoi in dit topic gaat met der hele stal ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:20

Peelie schreef:
ik ben dyslextiesch ;)

staat ook in mijn pro...

sorry,
Ik wist het niet.
Zal niet meer over zeuren ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 11:22

NadineK schreef:
waarom niet? Je hebt gruwelijk mooie haflinger zo in je profiel te zien ;)

Dank voor het kompliment
Het is echter een ruin en ik zie niet de meerwaarde van keuringen.
Daar komt bij dat het toch meestal met naamsbekendheid heeft te maken en niet met uiterlijk

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:40

Peelie schreef:
Jolanda, ik zou eerst, als ik jou was, een psaar shoots tegen alleen reiskosten doen. Daarmee maak je een beetje bekendheid.
Verder zijn je foto's in je potefolio niet aanklikbaar. Je kan ze dus niet in het groot zien. Wat ik persoonlijk (en misschien nog wel meer mensen) er storend vind is dat het lettertijd door de hele website zo kriegelig is, terwijl het menu super duidelijk is, ik zou dat, als ik jou was, allenmaal één lettertyp maken. Dat is veeeeel duidelijker!
Verder zou ik ook eens naar andere websites kijken, van bijv evyfoto's, sjoerd ed.. en zie het verschil ;)

Hmm... nu ik dit zo terug lees klinkt het als keiharde kritiek en ik niet blij ben voor je oid :+ Ik hoop natuurlijk dat je begrijpt dat ik je probeer te helpen, dat dit gaat werken ;)
Als je wil mag je wel een keer bij mij langs komen als mijn laarzen weer goed zitten en Mara weer een beetje vatsoenlijk loop :+ Dat word dus pas in augustus :+ En misschien als kleinigheidje leuke foto's maken van Matador en er eentje laten uitvergroten voor in de huiskamer :P Daar moet ik nog even op pruttelen ;)

Peelie,
Het lettertype is gewoon Arial. Het lettertype van het menu is in dat programma niet bekend, dat doet hij auotmatisch. Hij is hier op mijn pc niet krieliger, is alleen roze. Ik wil mij dus onderscheiden van de andere fotograven die paardenshoots doen, door evenementen te fotograveren en niet alleen shoots te doen, uiteraard zijn die ook mogelijk, maar dat doe ik er gewoon bij.
Ik heb aan aantal sites bekeken en vind die erg saai overkomen..
Dat de foto’s in de Portfolio nog niet aanklikbaar zijn weet ik, hier wordt aan gewerkt, maar aangezien mijn Frontpage waar ik normaal mee werk niet mee wil werken omdat ik Windows 7 heb en een wat veroudere versie Office op me pc heb staan, maar daar is hulp voor onderweg.
Het belangrijke op de pagina is in het paars gezet, zodat dat er uit springt, de rest in roze.
Aan de site wordt nog gewerkt, maar omdat me logo en watermerk dus roze is, moet deze ook terug komen in de site, maar wie weet veranderd de kleur van de tekst nog, zodra ik het andere programma op me pc heb staan, zal de site aangepast worden.

Maar kan je kritiek wel begrijpen.

Flurk schreef:
Freya schreef:
Hey Dames,

Ik wil hier mijn eigen bedrijfje voorstellen aan jullie ...
De start is aanstaande zondag bij de SGW Vlietlanden Cross ... heb er zo'n zin in en hoop zo dat het gaat lopen ... ( ik ga zo even bijlezen )

Wahida's Fotoshoot

blond
wat voor dienst bied jouw bedrijf aan???

Ik maak foto's op evenementen en biedt die te koop aan , zowel digitaal als op afdruk. Daarnaast doe ik een aantal shoots, maar dat is niet de hoofdzaak. Er zijn opzich al zoveel mensen die shoots aanbieden, maar nog niet zo heel veel die op evenementen foto's maken. Dus daarin ga ik me specialiceren. Hoop hier mee je vraag beantwoord te hebben.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:43

Nou mijn opleiding gaat door:D
Ik begin eind augustus en miscvhien begin ik per juli al met werken maar dit ligt aan de hoeveelheid personeel op de woning waar ik kom te werken.
Ik ga werken op een woning voor verstandelijk eghandicapten.
Ik ga 28 uur per week werken en ga 1 dag naar school.
School is 8 uur waarvan ik 3.5 vergoed krijg.
Echter heb ik wel de kans dat ik 7 dagen per week in de weer ben aangezien niet alle diensten 8 uur duren.
Krijg ochtend, dag en avonddiensten en wanneer ik 18 ben slaapdiensten als het goed is.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:51

@Freya bedankt voor je uitleg
ik snap het

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:52

horsii schreef:
Nou mijn opleiding gaat door:D
Ik begin eind augustus en miscvhien begin ik per juli al met werken maar dit ligt aan de hoeveelheid personeel op de woning waar ik kom te werken.
Ik ga werken op een woning voor verstandelijk eghandicapten.
Ik ga 28 uur per week werken en ga 1 dag naar school.
School is 8 uur waarvan ik 3.5 vergoed krijg.
Echter heb ik wel de kans dat ik 7 dagen per week in de weer ben aangezien niet alle diensten 8 uur duren.
Krijg ochtend, dag en avonddiensten en wanneer ik 18 ben slaapdiensten als het goed is.

GEFELICITEERD
Zie je de aanhouder wint :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:54

Freya echt leuk dat je voor jezelf gaat beginnen :)
Al een beetje zin in zaterdag?

En aan degene die het vroeg (naam kwijt), ik ga ook niet naar keuringen...

Horsii fijn dat je opleiding doorgaat :)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:58

Horsii wat goed zeg van harte dan he ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:58

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:59

@MM: Ik ook niet |( Ben dan op vakantie! En vind over het strand scheuren met ankie toch net iets leuker dan naar de keuring gaan. Terwijl ik nu best zou kunnen gaan aangezien ze behoorlijk is afgevallen.
Maar waarom ga jij niet?

Ga later ff reageren op iedereen, nu college!

@horsii: had het al gezien :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:19

Jolanda; Leuk fotografie!
Ik ga me *zodra ik weer een eigen camera heb* ook voornamelijk op evenementen richten, hahaha :P Maar ik ben vooral van de 'rare' plaatjes, achter de schermen fotografie, niet zozeer van de paarden in de ring, snappie.. :+

Horsii; goed dat je opleiding toch door gaat!

Pff, hier is de tuin weer af (die waren we aan het verbouwen, ik zoek al voor en na foto's). Dus nu lekke niks doen := nouja...
Ik vind dat ik het heel druk heb met m'n kamer (voorde 2e keer deze week) opruimen, nieuwe visitekaartjes maken en nadenken wat ik voor me verjaardag wil :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:25

waarneer ben je jarig tessa?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:28

6 september :+
En m'n ouders wilde het de 11e vieren.. maar dat gaat niet door :P
Want 11 en 12 sept ben ik in Ermelo, raad mar waarvoor xD
Dus nu vier ik het de 4e :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:33

weet jij eigenlijk waar je je kan opgeven daarvoor? :+

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:37

Gothic_TeZZy schreef:

Dan ga ik jouw misschien wel zien in Ermelo ....

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:37

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:39

muppetmayo schreef:
Freya echt leuk dat je voor jezelf gaat beginnen :)
Al een beetje zin in zaterdag?

En aan degene die het vroeg (naam kwijt), ik ga ook niet naar keuringen...

Horsii fijn dat je opleiding doorgaat :)

Ikke kan niet wachten tot het zaterdag is. :D

En ik ga met Don ook niet naar de keuring, mss wel met Wahida, maar dat weet ik nog niet. Ligt er aan hoe ze uitgroeit.
En verder ben ik waarschijnlijk de 17e op de keuring aanwezig en 19-8 ben ik er zowiezo, maar dan aan de andere kant ipv met paardje in de ring.

( Ander progrie is aan het instaleren, dus ga zo weer bouwen met pagina's en foto's.
Vanmiddag ook weer pics schieten van me dikke bolle poonie

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:27

Gothic_TeZZy schreef:

Leuk kunnen we meeten