[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:40

zag leuke foto's voor bij komen
jody en fijne vakantie gehad las ik super

freya had mijn verhaaltje gelezen ziet er goed uit dank je

veder weinig te melden heel erg druk weekend gehad en vandaag ook druk krijg nog 2 mensen op bezoek vandaag

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:44

Van harte gefeliciteerd Monique!!!!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:46

Gefeliciteerd Monique!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:50

Monique, gefeliciteerd met je verjaardag :*

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:13

Gefeliciflapstaart Monique ...

Jeetje Hinke, dat schiet ook niet op zeg, ik ken het probleem, zo denken ze ook dat haffie zo kunnen nageven als een kwpnr, grgrgrgr om een punthooft van te krijgen.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:15

dankje allemaal weer en jaartje ouder ')

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:32

monique1983 schreef:
dankje allemaal weer en jaartje ouder ')

Ja helaas worden we er niet jonger op ... was dat maar zo

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:39

ja idd ik wil ook wel terug tellen loop nu harder na de 30 dan na de 20 hahaah

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:45

gefeliciteerd Monique
En jee wat een verhaal van de pony die over de bakrand sprong maar bleef hangen.
Hoe is het nu met het beestje?
alles opgezet zeker?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:04

muppetmayo schreef:
Hinke wat een instructeur is dat zeg, pffff.
Ik dacht de 1e paar keer dat je wel tevreden was? Snel op zoek naar een ander zou ik zeggen!

Ik ben niet weggeweest trouwens maar gewoon heel heel heel druk. Werk, school, paardjes, vriendje... Wordt beetje veel geloof ik :o Even opnieuw alles plannen...

Vriendje.. Heb ik iets gemist? :D Maar je hebt dus nu ook nog school er bij? Wat deed je ook alweer?

En tsjah over mn instructeur: ik was ook tevreden met de lessen! Ik denk dat hij vooral goed weet hoe je een dressuurproefje moet rijden en hoe je netjes op je paard moet zitten. En aangezien mijn grootste probleem is dat ik te ver voorover zit is het heel nuttig als je een instructeur hebt die daar veel op let. En het fijne van hem vond ik ook dat hij heel streng en duidelijk is (ik heb niet zoveel aan een instructeur die heel aardig is). Maar als je elke les weer, om de 5 minuten loopt te emmeren over dat Ankie toch zo levensgevaarlijk is, en dat ze te dik is, etc etc. dan ben ik er snel klaar mee. En dan ook nog aan het einde van mijn laatste les zeggen "nou ik vind het in ieder geval fijn voor je dat jij wel blij met je paard bent" :roll: Dan ben je gewoon echt flauw bezig!

@peelie: ankie is niet rennerig, ze doet het ontzettend braaf voor een 4 jarige die zo weinig bereden wordt ;) Ik vind het heel normaal dat een 4jarige die nog niet zoveel gewend is af en toe schrikt (en gemiddeld deed ze dat echt maar 1 keer per les). Maar nu de laatste les stond ze weer op krachtvoer, en daar wordt ze blijkbaar nu nogal stuiterig van. Maar goed, ik ga vrolijk verder :D

Freya schreef:

Jeetje Hinke, dat schiet ook niet op zeg, ik ken het probleem, zo denken ze ook dat haffie zo kunnen nageven als een kwpnr, grgrgrgr om een punthooft van te krijgen.

Ja he? Ik besefte het eerst niet zo maar veel instructeurs kunnen gewoon echt niet omgaan met koudbloedpaarden als haflingers, ijslanders etc. Van wie heb jij nu les?

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:27

Monique gefeliciteerd!

Hinke; Er is wel instructie te vinden die heel fijn les geven. Gelukkig wel.. Mijn instructrice geeft super les, ze is streng en duidelijk en is gewoon bij 0 begonnen met de lessen. Dus nu leer ik het vanaf begin af aan en wenner ook. Langzaam bouwen we oefeningen uit, zoveel tijd al er voor nodig is.
Schijnbaar is niet iedereen gecharmeerd van een haflinger, nouja oliebol happends en op zoek naar een ander.
Jammer dat sommige mensen hun persoonlijke voorkeur zo door kunnen laten schemeren.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:38

Zonde is dat zeg Hinke! Ik heb ook les gehad met mn oudje van zo'n iemand, die wist ook niet wat hij met me aanmoest, heel jammer!
Fijn dat je zo'n goede instructie hebt Joopie :D

En euhh Hinke heb nu sinds ruim 2 weken pas een vriendje hoor ;) Dus kan kloppen dat je dat nog gemist hebt ;)
Gaan trouwens in december 3 daagjes samen naar Disney :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:42

oooohhh wat leuk!
Ja vriendjes kosten tijd he ;) T zijn net paarden, ze willen ook veeeel aandacht :+

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:45

Hij heeft al kennis gemaakt met mn paardjes. Vooral Daims vond hem heel heel lief. Steeds met zn hoofd tegen hem aan, vriendje gelijk onder de blub :+
Zn ex had ook een paard, zoveel ruzie over gehad dat hij heeft gezworen nooit meer een meisje met paardjes te willen. Heeft ie even pech, en heeft ie t even mis, ik heb er 2 :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:47

nouja hij is in ieder geval wel een beetje gewend hoe het werkt als iemand een paard heeft! Ik vind het echt heel fijn dat mn vriendje daar niet over zeurt en begrijpt dat k het leuk vind. Ook heel lievig toen ik op vakantie was smste die veel vaker om even te kijken of ik nog wel heel was..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:50

joopiexx schreef:
Monique gefeliciteerd!

Hinke; Er is wel instructie te vinden die heel fijn les geven. Gelukkig wel.. Mijn instructrice geeft super les, ze is streng en duidelijk en is gewoon bij 0 begonnen met de lessen. Dus nu leer ik het vanaf begin af aan en wenner ook. Langzaam bouwen we oefeningen uit, zoveel tijd al er voor nodig is. Schijnbaar is niet iedereen gecharmeerd van een haflinger, nouja oliebol happends en op zoek naar een ander. Jammer dat sommige mensen hun persoonlijke voorkeur zo door kunnen laten schemeren.

Zo'n instructrice heb ik ook :j

MM, is dus wel geslaagd vriendje en Diams :D

Kwam bij de chirurg, hechtingen mochten eruit :D hij zei dat mijn knie super stabiel voelde :D echt ben zo blij!!!! Verder zei hij nog even streng ‘’denk er om he, het gaat nu goed maar herstel is echt wel 9 maanden!’’ Maar ik ben niet verplan om te gaan paardrijden ofzo hoor voor die tijd. Liever 9 maanden niet paardrijden, dan naar 6 maanden erop klimmen en dat er iets fout gaat.. brrr.

Dus kwam terug thuis, even gauw gegeten en daarna gelijk onder de douche gesprongen :+:

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:51

Ahhh das wel lief :) Hou je het nog een beetje uit met hem zo ver weg?
Vriendje smste van de week dat ik de paardjes maar een dikke knuf moest geven van hem. Hij accepteert ook gewoon dat mijn paardjes ook tijd kosten, heel fijn :)
Vorige week zou ik eerst naar de paardjes gaan, dan naar hem. Kreeg ik een smsje van neem je wel de tijd voor je paardjes, anders vind ik het zielig! Echt lief :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:51

Fijn dat het zo goed is gegaan trouwens Madeira :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:57

wauuw goed nieuws paulien!

Het is echt stil zonder em hoor, pff hij mag nu wel thuiskomen vind ik. Maar het is al op de helft dus het gaat best wel snel.
Ik heb nu natuurlijk een baan dus mn dagen zitten toch wel vol. Zal wel wennen worden als hij straks weer terug is haha!
Nu kan ik heel vaak gewoon nog even extra langs wenner.
Ik ga hem zo maar is pesten, kan die even buiten spelen en aan het werk.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:18

Heeft het duimen toch geholpen Paulien, super ....

Das heel lief Muppet, die moet je vasthouden, aan de ketting leggen ... nooit meer laten gaan.

Mijn mannetje moest heel erg wennen toen ik aan een paardje begon, hahhaha en nu moet hij regelmatig mee om Wahida te beleren en ik wil ook dat zij hem leert kennen voor het geval dat ik een keer niet kan en zij niet hem gaat pesten of de benen neemt.
Maar die lieverd van mij doet het hele huishouden, dus die ligt ook aan de ketting, bijwijze van spreken dan he.

Niet te hard aan het werk zetten he Jody ... het is maandag, hij moet nog eventjes bijkomen van het weekend zijn weekje vakantie. :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:04

pfff, ik heb zo baggerend pijn in mijn rug... het is echt heel pijnlijk..

Mijn broertje heeft mexicaanse griep. Ook echt met koorts enzo... dus ook lekker bagger...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:16

hahah wenner loopt stukken heerlijker na de vakantie. Hij gebruikt zowaar zn rug beter en zet zn achterbeen er tot nu toe veeeel beter onder. Gister alleen wat los gewerkt, vandaag gelongeerd met dubbele lijnen en een klein sprongetje laten vrijspringen. Daarna door de wijk uitgestapt aan de hand. Wordt die lekker verkeersmak van!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:35

Hallooo :+ !

Heb een beetje vaag bijgelezen hoor :+ :+ ... :o .
Vandaag niet rijden .. morgen weer :) !

Vandaag hele dag school .. en morgen ook .. en dan ook , etc. :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:35

Gefeliciteerd Monique ! *\o/*

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 19:00

Hinke schreef:
Freya schreef:

Ja he? Ik besefte het eerst niet zo maar veel instructeurs kunnen gewoon echt niet omgaan met koudbloedpaarden als haflingers, ijslanders etc. Van wie heb jij nu les?

Ik heb momenteel helemaal geen les en dat bevalt me prima voor nu. Aangezien ik nu nog niet 100% rij, maar zo'n 2 keer in de week.
Ik had les van Wilma , maar denk niet dat zij verder reist. Ze heeft veel klanten bij ons op stal. En ik weet niet of ik bij haar blijf, zie wel wanneer ik weer ga lessen. Voorloppig nog niet.