Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muppetmayo schreef:Hinke wat een instructeur is dat zeg, pffff.
Ik dacht de 1e paar keer dat je wel tevreden was? Snel op zoek naar een ander zou ik zeggen!
Ik ben niet weggeweest trouwens maar gewoon heel heel heel druk. Werk, school, paardjes, vriendje... Wordt beetje veel geloof ikEven opnieuw alles plannen...
Freya schreef:Gefeliciflapstaart Monique ...
Jeetje Hinke, dat schiet ook niet op zeg, ik ken het probleem, zo denken ze ook dat haffie zo kunnen nageven als een kwpnr, grgrgrgr om een punthooft van te krijgen.
joopiexx schreef:Monique gefeliciteerd!
Hinke; Er is wel instructie te vinden die heel fijn les geven. Gelukkig wel.. Mijn instructrice geeft super les, ze is streng en duidelijk en is gewoon bij 0 begonnen met de lessen. Dus nu leer ik het vanaf begin af aan en wenner ook. Langzaam bouwen we oefeningen uit, zoveel tijd al er voor nodig is. Schijnbaar is niet iedereen gecharmeerd van een haflinger, nouja oliebol happends en op zoek naar een ander. Jammer dat sommige mensen hun persoonlijke voorkeur zo door kunnen laten schemeren.
Hinke schreef:Freya schreef:Gefeliciflapstaart Monique ...
Jeetje Hinke, dat schiet ook niet op zeg, ik ken het probleem, zo denken ze ook dat haffie zo kunnen nageven als een kwpnr, grgrgrgr om een punthooft van te krijgen.
Ja he? Ik besefte het eerst niet zo maar veel instructeurs kunnen gewoon echt niet omgaan met koudbloedpaarden als haflingers, ijslanders etc. Van wie heb jij nu les?