Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:
Babsie_Flash schreef:Niet mooi Viet?
Naomi_Haffie schreef:
Babsie_Flash schreef:ik ga even eten maken en de paarden voeren.. tot straks!
Roma_4ever schreef:hallo
ik was zoo bang he dat jullie het topic al vol zouden hebben als ik terug kwam![]()
wil iemand voor mij vanaf pagina 35 tot hier wjd en kwootes verzamelen???
dan ga ik nu collages maken dan heb ik alles klaar en ik het zo openen
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:hallo
ik was zoo bang he dat jullie het topic al vol zouden hebben als ik terug kwam![]()
wil iemand voor mij vanaf pagina 35 tot hier wjd en kwootes verzamelen???
dan ga ik nu collages maken dan heb ik alles klaar en ik het zo openen
Vanaf pagina 35?? Dat zijn ruim 400 pagina's!!
Vaneela schreef:mjah roze staat indredaad ook wel heel erg goed maar dat wil ik hem nou weer niet aan doen omdat het een ruin is hihihi...![]()
Als jullie het erg vinden dat ik hier in dit topic post moet je het gewoon zeggen hoor dan gaat ik hier gewoon weer weg
lotteluvah schreef:Vaneela schreef:mjah roze staat indredaad ook wel heel erg goed maar dat wil ik hem nou weer niet aan doen omdat het een ruin is hihihi...![]()
Als jullie het erg vinden dat ik hier in dit topic post moet je het gewoon zeggen hoor dan gaat ik hier gewoon weer weg
Wie ben jij?
dlientjuh schreef:OMG viet
Vaneela schreef:mjah roze staat indredaad ook wel heel erg goed maar dat wil ik hem nou weer niet aan doen omdat het een ruin is hihihi...![]()
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:OMG viet
Lees ik ergens overheen?
xLariss schreef:Nee.
Ik weet''t ook nie.
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:OMG viet
Lees ik ergens overheen?
dlientjuh schreef:nee lama kreeg even een lachuitbarsting van jou reactie
kweenie hoe