Ik snap dat soort mensen niet hoor! Binnenkort wordt dat arme beest hartstikke kreupel verkocht natuurlijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:Is er toch nog wat zichtbaar
Omg babs, zo bedoel ik 't niet
GITTE KWOOT!!
Babsie_Flash schreef:Hier in de buurt heeft een meisje een haf van 2 ingereden, had ik al eens verteld volgens mij... met 2,5 jaar reed ze al buitenritten van 6 uur op het arme beest en daarna gedekt... ze is nu 3,5 jaar net als Misty en nu beginnen de problemen al!
Ik snap dat soort mensen niet hoor! Binnenkort wordt dat arme beest hartstikke kreupel verkocht natuurlijkIk kan zo kwaad worden daarom! En nog zien ze niet in dat ZIJ zelf dat arme beest naar de verdoemenis (slager?) helpen...
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Wat voor foute kleur dan Mieske?
Ik heb een hele donker bruine en een beige..
Ik ga nu geen nieuwe kopen, aangezien ik een poging doe om wat minder te wegen.. Maar dat wist je al..
Leuke is wel, dat ik een donkerbruin sjabrakje heb gehad, met licht blauw randje met Willy erop gebroduurd in het lichtblauw..
Daar wil ik nog pees en strijklappen bij kopen.. Die broek past daar wel mooi bij![]()
Ik zit alleen nog te twijfelen welke kleur pees en strijklappen ik moet nemen.. Licht blauw of donker bruin ?
Jasia schreef:Sorry, ik kan niet blijven maar ik MOET het even kwijt.
Vandaag Anneloes voor het eerst gelongeerd na de behandelingen, en ook voor het eerst dat ze met touwtjes werd gelongeerd. En ze liep súper! Heerlijk los & ontspannen!!
Ook helemaal geen gekloot toen ze op rechts moest, super gewoon!
Ben trots
Ik plaats morgen wel wat foto's
Nu ga ik weerDoeii
knabbelgirl schreef:mieske schreef:Ik heb een hele donker bruine en een beige..
Ik ga nu geen nieuwe kopen, aangezien ik een poging doe om wat minder te wegen.. Maar dat wist je al..
Leuke is wel, dat ik een donkerbruin sjabrakje heb gehad, met licht blauw randje met Willy erop gebroduurd in het lichtblauw..
Daar wil ik nog pees en strijklappen bij kopen.. Die broek past daar wel mooi bij![]()
Ik zit alleen nog te twijfelen welke kleur pees en strijklappen ik moet nemen.. Licht blauw of donker bruin ?
bruin met blauw bontheb ik zelfs in de aanbieding _O_