PeerAppel schreef:Het leuke is: er valt nog zoooooveel te verbeteren en daar hebben we hulp bij. Ik heb een 22-jarenplan met Monroe en volgens die planning komt het allemaal goed.

22-jaren plannen zijn de beste plannen! Perfect is namelijk ontzettend saai. Er moet wel iets te verbeteren blijven bij iedere training
Dussss, ik denk dat je hartstikke goed op weg bent
Lenexa schreef:Vandaag is de zadelpasser geweest, ze is 8 cm dikker dan vorig jaar.. En ik maar denken dat we goed op weg waren. Zadel past niet meer en grootste kopijzer zit er al in. Ze loopt er niet lekker onder nu, we gaan even kijken of ze toch nog wat af gaat vallen zodat het straks hopelijk weer lekker zit of ik moet een nieuw zadel. Dat zou niet zo lekker uit komen en daarbij is dit dus al de breedste, dus ik weet ook niet wat de andere opties zijn.
Ze gaat iig weer even goed aan de bak aan de longe, korte teugel en met een barebackpad voor de komende weken. Eens kijken wat dat doet!
Ow, jee, daar vrees ik volgende week ook voor... Dan komt mijn zadelpasser. En Doortje staat super goed in de spieren, maar is ook echt enorm rond aan alle kanten momenteel... Gelukkig kan er bij ons nog een wijder kopijzer in. We hebben nog één maat speling nu...
Wat heb jij er nu op liggen? Tekna of Wintec? Wintec kun je natuurlijk nog naar de wide modellen. Maar wat op die van mij ook netjes lag (alleen in beweging ons niet zo goed pastte) was Karlslund (ijslanderzadels) en die zijn er ook boomloos (en die zitten goddelijk en stevig
). Er zijn al-tijd opties
(Maar ik snap je hoor, nieuw zadel komt nooit lekker uit! Dus ik hoop mee dat ze wat af gaat vallen nog)