[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Candace

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:54

Leuke foto tessa!

Hmm echt jammer mijn wedstrijdje van aankomend weekend is afgelast. Het rijden gaat nu echt super dus dat vind ik wel een beetje jammer. Zaterdag was ik 1e met dressuur en 1e van mijn categorie met springen en 5e van het totaal. :D
Ben hartstikke tevreden met de poownie. :D

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:55

ego bericht.
Heerlijk op het strand geweest.
Amor is erg diep het water in geweest.
Met als gevolg nat tot aan mijn knieen, nat zadel, nat dekje, nat hoofdstel, natte singel
Met daar weer het gevolg van..alles mee naar huis genomen, schoon maken en goed invetten
Amor is ook nog ergens van geschrokken terwijl ik in galop zat, toen ging die nog harder en normaal gesproken vind ik dat niks maar nu was het MEGA gaaf.
Het was heerlijk.
Zou wel spierpijn hebben want omdat ik zo diep zat was het moeilijk om me benen normaal te laten hangen..voelde heel de stroming langs mijn benen gaan.
Donderdag komt de tandarts voor Amor.
Nou ga ik ff gauw douche zit nog in me natte zooi hihi.
Het was MEGA GAAF

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:56

Nathalie; na jou heldere uitleg wist ik hoe ik het kon veranderen dus ook maar even gedaan! Die oude was wel een beetje oud zeg maar..

Bij Boy kon ik ook nooit zitten hoor, die lag nooit als ik kwam. 1x kon het met koliek maarja dat is toch anders. Wenner is nog een baby die doet middagtukjes dus dan heb ik soms wel eens een gelukje!

Leuk setje tessa!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:20

Jammer candace.. Goed ja! Brave poon!

Kijk, dan hebben dus meer baat bij m'n uitleg gehad :+ Je vorige stond Boy toch op?
Ik wissel best vaak van Ava :+

Kreeg vandaag trouwens me nieuwe pinpas! vet cool! met foto van Arash :) (zelfde als me ava :P )

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:23

Nou tessa, dat is lekker zeg? Alsof je voor een uitzendbureau werkt... Heeft school er al wat van gezecht?

Aan de nadere kant heb je nu wel weer even tijd om bij te komen! Ik moet morgen nog maar 1 toets en dan ben ik (als het goed is) klaar met school :D Boekjes in leveren, mogenlijke herkansing maken, en voila, door naar 5 havo :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:28

Ik heb een voicemail bericht gekrege van mijn mentor met dat ze raportvergaderingen gahead hebben en ik er niet dor ben. Dus denk dat ik dus BLIJF ZITTEN. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben zo boos enzo.

ze zie spreek je morgen ochtens opschool maar ik ga niet want heb geen scot eng een fiets. dus zie wel of ze belt.

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:30

Marlis dat is echt balen

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:32

Hey Dames,

Ik wil hier mijn eigen bedrijfje voorstellen aan jullie ...
De start is aanstaande zondag bij de SGW Vlietlanden Cross ... heb er zo'n zin in en hoop zo dat het gaat lopen ... ( ik ga zo even bijlezen )

Wahida's Fotoshoot

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:55

Gaaf Jolanda!!! :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:00

Thnx, ben ook erg blij dat ik de knoop heb door gehakt. Nu maar duimen dat het een beetje gaat lopen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:03

Vast wel :) Misschien ook ff adv op bokt zetten en dan ben je straks net zo populair als monique :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:28

Dat is waar ... en ga ook fyler-en zondag

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:43

Psies :) dat zal ook vast helpen :) maar beste reclame is nog altijd mond tot mond reclame, dus zodra je je eerste shoots hebt gedaan zal het sneller gaan :)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 00:30

was er nog hulp nodig met het maken van filmpjes ??

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:26

Heeerlijk zeg dat je lekker met AMor op het strandben geweest, peeps moet niets van het strand hebben die vind het doodenghaha.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:33

Candace schreef:
Leuke foto tessa!

Hmm echt jammer mijn wedstrijdje van aankomend weekend is afgelast. Het rijden gaat nu echt super dus dat vind ik wel een beetje jammer. Zaterdag was ik 1e met dressuur en 1e van mijn categorie met springen en 5e van het totaal. :D
Ben hartstikke tevreden met de poownie. :D

das balen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:34

amormylo schreef:
ego bericht.
Heerlijk op het strand geweest.
Amor is erg diep het water in geweest.
Met als gevolg nat tot aan mijn knieen, nat zadel, nat dekje, nat hoofdstel, natte singel
Met daar weer het gevolg van..alles mee naar huis genomen, schoon maken en goed invetten
Amor is ook nog ergens van geschrokken terwijl ik in galop zat, toen ging die nog harder en normaal gesproken vind ik dat niks maar nu was het MEGA gaaf.
Het was heerlijk.

Het was MEGA GAAF

klinkt inderdaad als een heerlijke rit

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:35

Freya schreef:
Hey Dames,

Ik wil hier mijn eigen bedrijfje voorstellen aan jullie ...
De start is aanstaande zondag bij de SGW Vlietlanden Cross ... heb er zo'n zin in en hoop zo dat het gaat lopen ... ( ik ga zo even bijlezen )

Wahida's Fotoshoot

blond
wat voor dienst bied jouw bedrijf aan???

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:40

Wat leuk Jolanda! Mooie website ook!

Je zit ook lekker bij mij in de regio dus wie weet!
Zondag ben ik ook bij de vlietlanden. Dus misschien kom ik je nog wel even tegen!

Vanmiddag naar Drievliet met de leerlingen van klas 1. Leuk, en het is mooi weer.
Vanaaf nog schoolfeest en tussendoor ergens nog even met Wenner wandelen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:21

Jolanda, ik zou eerst, als ik jou was, een psaar shoots tegen alleen reiskosten doen. Daarmee maak je een beetje bekendheid.
Verder zijn je foto's in je potefolio niet aanklikbaar. Je kan ze dus niet in het groot zien. Wat ik persoonlijk (en misschien nog wel meer mensen) er storend vind is dat het lettertijd door de hele website zo kriegelig is, terwijl het menu super duidelijk is, ik zou dat, als ik jou was, allenmaal één lettertyp maken. Dat is veeeeel duidelijker!
Verder zou ik ook eens naar andere websites kijken, van bijv evyfoto's, sjoerd ed.. en zie het verschil ;)

Hmm... nu ik dit zo terug lees klinkt het als keiharde kritiek en ik niet blij ben voor je oid :+ Ik hoop natuurlijk dat je begrijpt dat ik je probeer te helpen, dat dit gaat werken ;)
Als je wil mag je wel een keer bij mij langs komen als mijn laarzen weer goed zitten en Mara weer een beetje vatsoenlijk loop :+ Dat word dus pas in augustus :+ En misschien als kleinigheidje leuke foto's maken van Matador en er eentje laten uitvergroten voor in de huiskamer :P Daar moet ik nog even op pruttelen ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:47

:oo
er staan een hele boel cijvers op mijn cijverlijst. Ik dacht echt dat ik de helft helemaal verprutst had!!! :oo

Ik heb een 5,5 voor een toet die ik gistere heb gemaakt, ik dacht echt dat ik een 1 had... evenals een andere toets die van geen kant klopte, heb ik een 6,6? Ercht heeeel vreemd dit.
Voor M&O heb ik een 7 wat me ook helemaal verbaast :oo Alleen het stomme is, als ik al mijn cijvers bij elkaar op tel en daar het gemiddelde van heem kom ik uit op een 7, en geen 6. Er staat dat ik gemiddeld een 6,5 heb (zal wel 6,45 zijn oid) en dat is dus naar beneden afgerond... een 6 dus...

Nouja, zo mijn rekenmachtine er maar eens bij pakken die ik wel snap :+ hahahaha

Nou moet ik alleen engels nog mmaken, en mijn cijver voor biologie terug krijgen :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:52

Tessa, ik ga 27 juni (a.s. zondag) dagje proefdraaien en overleggen of de plek iets voor mij is :) Leuke foto! Lichtblauw staat leuk :+:

Jolanda, gefeliciteerd met je eigen bedrijfje!! Super :D

Candace, jammer dat je wedstrijd niet doorgaat. Wel super zeg dat het rijden zo lekker gaat! :)

Gail, nette cijfers :)!

Nou heb straks toets voor Engels (kun je niet voor leren, leestoets) haha ben echt bang dat ik zak := zag wel dat ik voor een ander vak een voldoende heb :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:56

no worries, gewoon lezen. Ik vind dat juist een van de makkelijkste dingen om te doen, lekker een beetje lezen, ens als je wil kan je het nog een keer terug lezen. Meestal liggen de vragen ook wel voor de hand ;) Gaat zeker goed komen :(:)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:57

Gaat vast goed komen Paulien!
Leuk ook dat je kan proefdraaien..

Verder iedereen bedankt..

Gail; ja vind het ook erg jammer dat het zo gelopen is.. Maar ff bijkomen zal me goed doen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:11

Haha opzich vind ik het leuk, lezen, lees ook veel Engelse verhalen enzo, maar ben altijd bang dat ik zak :=