Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melody93 schreef:Niemand heeft zin om mijn lange bericht te lezen

gelukkig niet... Op wat voor stal sta jij dat er een pony van 'iedereen' is?Peelie schreef:melody93 schreef:Niemand heeft zin om mijn lange bericht te lezen
oops schoot er even bij in...
Heftig wat er is gebeurd... toen ik het las dacht ik even dat ze er eerst op zat!gelukkig niet... Op wat voor stal sta jij dat er een pony van 'iedereen' is?
Nash heeft ook uitgevonden dat ij kan springen trouwens..

het is echt super gaaf om dat te doen!!! Ik had nog nooit met een 2 span gement, dus nu gelijk met een 4 span!

Peelie schreef:dat vraag ik me ook af...
ik wil ook een karretje voor mara... maar die heb ik niet... zo rijk ben ik nog niet...
Ben zelfs niet rijk genoeg om de huidige te repareren.

Peelie schreef:Ik word echt echt echt SCHIJTZIEK!!! van Nash. Ga ik met hem wandelen en dan 'schrikt' hij ergens van. Dan gaat hij net zo lang en hard rennen totdat ik het niet meer kan houden... Ik ben vandaag bijna 2 uur bezig geweest hem weer te vangen...
Ik heb echt de neiging de volgende keer een hengsteketting er om te gooien... maarja, het is een veulentje...
Tessa, je weet dat je mee mag!!! Mutsje
En anders misschien hem aan een lange longe houden? Dan raak je hem niet zo snel kwijt
Hengstenketting is misschien inderdaad wel wat erg heftig voor zo'n veulentje
En anders hem eens samen met je vader vasthouden?
? Laat ik het zo zeggen: de volgende keer als ik een instructeur zoek moet het niet zo'n dressuurprikker zijn die een hekel heeft aan haflingers. En ook iemand die zelf wat meer ervaring heeft met jonge paarden en dus niet iemand die elke keer als mn haffie schrikt loopt te gillen "OH HELP WAT een GEVAARLIJKE HAFLINGER!! IEEHH Je hebt hem niet onder controle! (en dat elke les weer dus
Ik ga voorlopig maar ff geen lessen meer rijden want daarvoor rij ik nu ook gewoon echt te weinig. Maar dan in de kerstvakantie maar ff wat lessen nemen van een nuchtere fries, als ik ankie meeneem naar mn ouders
No worries
Daar is hij gewoon echt nog veel te lang voor... Maar als hij een jaar oud is en ik kan nog niet normaal met hem wandelen dan moet hij er aan geloven... wie niet luisteren wil moet maar voelen...
Even opnieuw alles plannen...