[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:42

ik vind het prima, moeten wij alleen kijken hoe we het doen met de zadels, aangezien er twee meegaan , of zeg je van hoeft niet persee, want dan laat ik die van mij op stal liggen en neem ik alleen de meetstok mee. want 2 zadels passen niet in me kofferbak.

ik ga nog eventjes tv kijken, tot straks, of tot morgen ( zit nu bij me schoonmoeder achter de pc )

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:47

Niemand heeft zin om mijn lange bericht te lezen :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:48

jou auto is toch niet zo klein? je kan de zadels toch in elkaar schuiven?

ach ik zou het wel fijn vinden weer een keer op een boomzadel te rijden O:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:50

melody93 schreef:

oops schoot er even bij in... :P

Heftig wat er is gebeurd... toen ik het las dacht ik even dat ze er eerst op zat! :oo gelukkig niet... Op wat voor stal sta jij dat er een pony van 'iedereen' is?

Nash heeft ook uitgevonden dat ij kan springen trouwens..

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:59

Peelie schreef:
melody93 schreef:

oops schoot er even bij in... :P

Heftig wat er is gebeurd... toen ik het las dacht ik even dat ze er eerst op zat! :oo gelukkig niet... Op wat voor stal sta jij dat er een pony van 'iedereen' is?

Nash heeft ook uitgevonden dat ij kan springen trouwens..

Ik sta op een ponyclub, wij zijn een stichting en doen alles zelf, van bemesten van de weides tot repareren van de stallen etc, je kan het niet bedenken of we doen het zelf, en ''alles op z'n ponyclubs'' (wat betekent met weinig luxe toch dingen voor elkaar krijgen en oplossen).
Een stichtingspony hebben we nodig voor de lessen en voor het opleiden van mensen die later zelf een pony willen op de ponyclub, voor verzorggezinnen dus. En omdat de ponyclub bestaat uit onze boxhouders, is de stichtingspony in feite ook van alle boxhouders dus van de ponyclub. Best ingewikkeld allemaal als je niet weet hoe het echt gaat bij ons, maar het is er erg leuk, zou er nooit meer weg willen :D

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:02

dat klinkt idd er gezellig :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:04

Zo lieve mensjes even snel een egopost om te laten weten daqt ik nog leef. Ga morgen even uitgebreid meelezen enzo, maar ben zo moe dat ik nu gelijk bedje induik.
Freya ik vind het gezellig als jullie me op komen halen, maar als je zegt het is om wil ik ook die kant op rijden hoor, roep maar!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:18

Jolanda, het is wel fijn als je mij op kunt halen.
Dan ga ik ook smorgens naar wenner toe. Heb donderdag avond les dus dat komt dan prima uit.

Melody, wat heftig joh, gelukkig is de pony zo goed als zonder kleerscheuren ervanaf gekomen.

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:34

Een kleine indruk van de pc :D (fotos zijn even snel overal en nergens vandaan geplukt)
Voor veel mensen geen denken aan, maar ik vind het er heerlijk :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tot slot de stichtingspony, Grease
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:44

en die zat vast aan de hekwerk? :oo

Ik vind het er wel super gezellig uit zien :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:19

Nee, hij hing over die houten rand in de bak,
met z'n achterhand nog in de bak zwevend, lies op de rand, buik en voorhand aan de andere kant van de bakrand, daar staat gras ;)

Klopt, is er ook heel gezellig (soms ook even niet, maar dat heb je overal wel :P )

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:25

beter soms even niet gezelig dan nooit gezellig,,,

Vandaag ing ik met een klasgenoot en haar shetjes mennen. Toen kwam mijn oude stal langs zeg maar... Muts en co, en maar arrogand kijken... Want tjah, ik had lol en zij niet :P

Ik heb vandaag dus ook voor het eerst met een 4span gemend!!! :D het is echt super gaaf om dat te doen!!! Ik had nog nooit met een 2 span gement, dus nu gelijk met een 4 span!

dan zit er toch best veel power in die shetjes :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:39

Agja, dat is soms gewoon even nodig :D

Leuk!! Ik wil een nieuwe kar voor mel... Degene die we nu hebben is dit jaar helemaal weg gerot :(

Zo was het ongeveer (let niet op mijn teken kunsten :o )
Ze heeft ongeveer 10 minuten zo gehangen..
Afbeelding

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:43

arm dier... waarom wou ze uberhaubt over de rand heen??

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:47

dat vraag ik me ook af... :(:)

ik wil ook een karretje voor mara... maar die heb ik niet... zo rijk ben ik nog niet... :+

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:48

We weten het niet, alleen haar verzorgstertje heeft het gezien en het schijnt dat ze al de hele tijd aan het draaien en doen was in die hoek, ze was rustig aan het galopperen en trok toen ineens een sprintje en toen gebeurde het...
Heeft de pony wel zelf gedaan hoor want het meisje stond nog in het midden van de bak, en was helemaal overstuur.
En het is altijd al een beetje een racekees, hoe het echt is gebeurd zullen we nooit te weten komen, hoop alleen dat ie 't niet weer doet :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:50

als de pony het nog een keer doet is ie niet slim :P

dan is het een beetje een domme koe :P

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:50

Peelie schreef:
dat vraag ik me ook af... :(:)

ik wil ook een karretje voor mara... maar die heb ik niet... zo rijk ben ik nog niet... :+

Haha ik ook niet :+ Ben zelfs niet rijk genoeg om de huidige te repareren.
Volgens mij kost dat ook net zo veel als een nieuwe zo slecht is 'ie :D

Maar ik ga me bedje in, morgen weer school bah %)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:51

ik heb morgen ook weer school :(

ik heb echt bagger weinig zin...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 00:18

nou dames, ik ga ook mijn nestje in ;)

toedels :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 01:08

Peelie schreef:
Ik word echt echt echt SCHIJTZIEK!!! van Nash. Ga ik met hem wandelen en dan 'schrikt' hij ergens van. Dan gaat hij net zo lang en hard rennen totdat ik het niet meer kan houden... Ik ben vandaag bijna 2 uur bezig geweest hem weer te vangen...

Ik heb echt de neiging de volgende keer een hengsteketting er om te gooien... maarja, het is een veulentje...

Tessa, je weet dat je mee mag!!! Mutsje :P

Ik zou zelf wachten tot hij wat ouder is ;) En anders misschien hem aan een lange longe houden? Dan raak je hem niet zo snel kwijt ;) Hengstenketting is misschien inderdaad wel wat erg heftig voor zo'n veulentje ;) En anders hem eens samen met je vader vasthouden?

@melody: wat een akelig verhaal.. Houdt ze er iets aan over?

@mm: ben je weg geweest oid?

@Peelie,MM en Freya: laten jullie weten hoe het was? Ben benieuwd hoe mara rijdt ;)

Is verder niemand benieuwd naar wat er tijdens mijn les gebeurd is O:) ? Laat ik het zo zeggen: de volgende keer als ik een instructeur zoek moet het niet zo'n dressuurprikker zijn die een hekel heeft aan haflingers. En ook iemand die zelf wat meer ervaring heeft met jonge paarden en dus niet iemand die elke keer als mn haffie schrikt loopt te gillen "OH HELP WAT een GEVAARLIJKE HAFLINGER!! IEEHH Je hebt hem niet onder controle! (en dat elke les weer dus ;) :+ Ik ga voorlopig maar ff geen lessen meer rijden want daarvoor rij ik nu ook gewoon echt te weinig. Maar dan in de kerstvakantie maar ff wat lessen nemen van een nuchtere fries, als ik ankie meeneem naar mn ouders ;)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:13

Nee gelukkig niet, alleen wat wonden, ze moet natuurlijk een tijdje op rust om dat te laten helen.
Maar dat komt allemaal wel goed :)

Lekker dan zo'n instructrice Hinke :D Kan me goed voorstellen dat je daar voorlopig even niet wil lessen :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:32

hinke, ik was ook niet van plan en een ketting om heen te gooien hoor ;) No worries ;) Daar is hij gewoon echt nog veel te lang voor... Maar als hij een jaar oud is en ik kan nog niet normaal met hem wandelen dan moet hij er aan geloven... wie niet luisteren wil moet maar voelen...

Hihi die inscturtiese... Is Anky echt zo rennerig dan? Mara echt niet. die maar zig wel eens sterk als ze gaat lopen showen voor andere paarden... maar daar moet je haar dan even doorheen prikken en dan is er nisk aan de hand.. Dan loopt ze als een engeltje... :P

ook Jody en Tessa komen ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:10

even kort berichtje, melody ik ga vanaaf je verhaal lezen.

marjolein en jody, ik haal jullie, geen probleem, nootdorp is om de hoek en ik kom over/langs moordrecht, we moeten inmmers richting utrecht om bij gail te komen.

over zadel, als ik ze in elkaar schuif gaat me kofferbak niet meer dicht, dus eentje in kofferbak gaat passen, of jullie moeten het stukje van gail's huis naar de paardjes met een zadel op schoot zitten. Gaat wel goed komen.
Hoe laat spreken we bij Gail af ? Ik heb dat denk ik even gemist, aangezien we weer wat harder gaan in de topic, moet ik me weer even instellen op het "bijlezen"

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:11

Hinke wat een instructeur is dat zeg, pffff.
Ik dacht de 1e paar keer dat je wel tevreden was? Snel op zoek naar een ander zou ik zeggen!

Ik ben niet weggeweest trouwens maar gewoon heel heel heel druk. Werk, school, paardjes, vriendje... Wordt beetje veel geloof ik :o Even opnieuw alles plannen...