tijd voor koffie!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ok.. ik geef eraan toe
ik denk dat ik nu maar eens op ga schieten dan ben ik er van af![]()
* neemt een diepe zucht en klikt bokt even weg*
Jasia schreef:Bianca voor de tweede keer; Gefeliciteeeerd!
Hoe jong ben je geworden..?
Hilde_q schreef:gefeli bianca![]()
dlientjuh schreef:gefeliciteerd bianc!!!!![]()
dlientjuh schreef:
deze zat dus net in de tuin
een paartje was het
fotos van mezelf komen nog wel dan
Girlgamer schreef:Gefeliciteerd Bianca!!
Girlgamer schreef:En en, zaterdag komt er een meisje kijken om Link te verzorgen!
Girlgamer schreef:Ben je vrij of moet je werken?
kekaro schreef:werkze tjel schoolze viet !
ik ben er weer, tis nog steeds koud !
zijn gewoon alweer kids die denken dat ze wel op het ijs kunnen....pffff
Girlgamer schreef:Ja. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat (hoop ik).
Ach ja, ze is 26 en ze verzorgt al 2 jaar een Tinker maar die staat nu te koop. Ze heeft ook les met die Tinker en wil graag blijven lessen met een nieuw verzorgpaard.
Jasia schreef:Ik heb geen flauw idee
€0,39 ?
Babsie_Flash schreef:Misty is net weer uit de wei ontsnapt... ze springt altijd over de omheining.. staat ze nu in een omheinde wei met boog bij de ingang zie foto
is ze nu gewoon dwars door het draad gegaan inclusief tuinhekje!! Alles kapot... Rolf zal haar vanavond wel naar de slager willen brengen als hij de ravage ziet
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:hoeveel cent moet er op een kaart ?
de kerstzegels zijn 29 cent dat is tot 20 gram. Een kaart tussen de 20 en 50 gram is 2 zegels van 29 cent, dus 58 cent.
Girlgamer schreef:Jasia schreef:Ik heb geen flauw idee
€0,39 ?
Ja, kerstzegels zijn 0,39 cent.
dlientjuh schreef:oja heeft er iemand hier een dell computer?
Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:en ik heb fotos kunnen maken van vogels in de tuin
we hebben vetbollen hangen enzo echt leuk
het doel was om groene parkieten in de tuin te krijgen en die heb ik vandaag gezien en er fotos van kunnen maken
die beesten zijn echt tam..ik kon de deur openzetten voor de foto zonder dat ze wegvlogen
ik ga deze week vogelvoer halen