Hebben jullie vandaag nog gereden? het was erg lekker weer ik ben vanavond nog even geweest, ze was erg braaf hier nog wat foto's [ITP] Haflinger Saartje en ezel Pedro ITP!
Ik heb vanmiddag met Vrouwke een privéles gehad. Sinds tijden heeft ze geen één bokje gegeven, dus daar was ik wel heel blij mee. Alleen vindt madame sinds 2 weken de grote bakdeur opeens héél erg eng! Dus ben ik al 10/15 minuten bezig om haar normaal langs de deur te krijgen, maar uiteindelijk heerlijk gereden! op het laatste ook nog even buiten een rondje uitgestapt met dit heerlijke weer. daar kwamen we ook vanalles tegen (oa. galopperende paarden in de wei, een auto die langs kwam met een meeegaa snelheid, blaffende hond, een grasmaaier ons het plastic, opgestapelde boomstammena en kakelende kippen) en vrouwke is nou niet bepaald de makkelijkstw buiten maar buiten verwachting ging madame er allemaal re-de-lijk goed langs. mn instructrice heeft haar 2 moeten vastpakken, voordat vrouwke andere plannen kreeg.
Ik heb vandaag niet gereden, wél gelongeerd! Met touwhalster, was niet het allerbeste maar ik vond dat ik het gewoon moest proberen en heb het ook niet lang gedaan. Hij bleef iig netjes bij me en is er niet vandoor geknald! Daarna mocht hij lekker op de wei spelen en heb ik mijn poetskist onder handen genomen, alles afgesopt enz dus dat is weer lekker schoon!
Morgen wil ik wel even een dik uur rijden, want zaterdag kan ik niet rijden omdat ik de hele dag moet werken en zondag ga ik buitenrijden dus moet hij wel een beetje braaf zijn Kijken of ik een setje(dekje+shirt) kan bij elkaar zoeken hihi >:D
Kan zaterdagavond helaas pas weer rijden! Vriendlief wil mij weer les geven en misschien (als de basis netjes is) nemen we weer een sprongetje mee! Fijn, dat lange licht buiten!
Nou vandaag heb ik HEERLIJK gereden! Helemaal in het lime, dus ook met bandages, die wel vreselijk ongelijk zaten omdat hij niet stil bleef staan en ik maanden niet gebandageerd heb
Maaar er zijn foto's gemaakt en die zal ik posten zodra ik ze heb Daarna heeft hij weer lekker op het gras gestaan! Zometeen mag ik wel twee hele uurtjes gaan werken, en morgen de hele dag dus morgen kan ik hem alleen 's avonds even poetsen(misschien als hij lief is dat iemand hem voor me buiten zet hihi)
Ik ben ook benieuwd naar foto's! Gister weer even lekker in m'n eentje op stal geweest. Overdag is het vaak druk, maar 's avonds heel rustig. Heb Abby even opnieuw gevlochten en na iets van 3 weken de vlechten er weer eens uit gehaald. Het is gegroeid
Hier zie je dat ik een plukje even uit de krul trek en op haar been houd. Hij was nog ietsje langer, maar dat stelt dan niet zoveel voor.
De hele boel ingesmeerd met CM en uitgekamd.
Nogmaals om te laten zien hoe lang het is.
En alles weer in de vlecht!
Ik ben trouwens ook bereid iets weg te geven. Het plukje wat ik niet ingevlochten heb aan het eind mag gratis opgehaald worden! Heb echt een hekel aan dat stukje.
Weekend, gaan jullie nog aan activiteiten deelnemen? Jammer dat het weer minder mooi is als afgelopen dagen Krijg energie van dat mooie weer jullie ook?