[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:26

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:38

Flurk schreef:
WW heeft ook een litteken op zijn been.
Tja hoe ouder ze worden hoe meer lelijke plekjes

Maar mara was 3 toen ik haar leerde kennen... en met 3 jaar al zo onder de littekens is wel een beetje appart...

MirandaNH

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:52

@Josien62: Leuk topic heb je ervan gemaakt :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 15:54

Idd een leuk topic.

Ik moet even een mail afwachten en dan kan ik geld over maken voor een bruine barefoot london(2ehands) :D

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:23

thanks <3

en leuk dat jullie gereageert hebbe

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:24

Hey meiden..
Ben ik weer..
'K heb de laatste 2 pagina's globaal doorgelezen, voor de rest wel leuke foto's gezien!

hier gaat alles wel weer oke, paps was weer aan het werk en mams gaat al gerust weer op de fiets op pad.
Ze zouden alleen 2 weken op vakantie, eerst n week Italie in een stacaravan, en dan een week in Duitsland in een hotel. Maar ze hebben (verstandig) besloten om deze week thuis te blijven en alleen naar Duitsland te gaan :)

Dus ik ben volgende week alleen thuis, maaaar
Ik krijg er iemand in wonen, een blonde trien met 4 pootjes :D Senna :D Mijn trouwe viervoeter!!

En vanaf nu zal ik ook weer zoals voorheen reageren en bijlezen!
hoe dat nu wel kan leg ik morgen ofzo nog wel uit ;)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:38

Fijn dat het goed gaat met je ouders, inderdaad verstandig om niet in een stacaravan te gaan 'kamperen'.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:46

Ik had een brief gekregen dat ik was aangenomen op opleiding en dat ik voor 5 juli een brief kreeg met mijn werkplek etc.
Krijg ik nu eeen brief dat ik op de reservelijst sta en moet bellen(bvinnen drie dagen) als ik nog interesse heb :7
Vaag echt heel erg vaag
Ga zo gelijk even bellen.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:53

hmm.. degene die ik aan de telefoon moest hebben is al naar huis. Morgen neemt ze als het goed is contact op!

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:57

horsii

succes
en hopelijk belt ze dan
ik heb ook wel eens dat ze dan zouden bellen en dan zit je de hele
dag te wachten en je krijg dan geen belletje
heel irrritant

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:57

Pff, rare situatie horsii...
Hopen dat je morgen duidelijkheid krijgt ;)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:04

Ja inderdaad.
Ik had namelijk een vervroegde sollicitatie gehad waar uit is gekomen dat ze me aan wouden stellen als leerling per september. Dit omdat de werkplekken die vanaf mei beschikbaar waren voor 18+ was en ik ben 17. Ik zou dan nog een brief krijgen met waar ze me in hadden gedeeld etc. en met de datum van de kennismaking met de leidinggevende etc.
Dit duurde wel erg lang dus van de week gemaild. Toen werd mij gezegd dat ik die brief binnen nu en 5 juli binnen zou hebben aangezien ze er druk mee bezig waren.
Nu staat er in de brief dat er nog een paar plekken beschikbaar zijn en ik op de reservelijst sta, dus binnen drie dagen xcontact op moet nemen indien ik nog interesse heb.
Dus gelijk gebeld.
Er is echter nooit gesproken van een reservelijst, alleen van dat mijn gesprek postitief was verlopen en ze me graag aan wouden stellen als leerling.
Heb de brieven bewaard dus ik heb bewijs dat er nooit van een reserve lijst gesproken is gelukkig.
Ben benieuwd, denk dat ze begin van de middag belt alleen dan ben ik er niet i.v.m. sportdag en dus ook niet bereikbaar maarja me moeder is thuis dus het komt wel goed:P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:02

horsii schreef:
Ja inderdaad.
Ik had namelijk een vervroegde sollicitatie gehad waar uit is gekomen dat ze me aan wouden stellen als leerling per september. Dit omdat de werkplekken die vanaf mei beschikbaar waren voor 18+ was en ik ben 17. Ik zou dan nog een brief krijgen met waar ze me in hadden gedeeld etc. en met de datum van de kennismaking met de leidinggevende etc.
Dit duurde wel erg lang dus van de week gemaild. Toen werd mij gezegd dat ik die brief binnen nu en 5 juli binnen zou hebben aangezien ze er druk mee bezig waren.
Nu staat er in de brief dat er nog een paar plekken beschikbaar zijn en ik op de reservelijst sta, dus binnen drie dagen xcontact op moet nemen indien ik nog interesse heb.
Dus gelijk gebeld.
Er is echter nooit gesproken van een reservelijst, alleen van dat mijn gesprek postitief was verlopen en ze me graag aan wouden stellen als leerling.
Heb de brieven bewaard dus ik heb bewijs dat er nooit van een reserve lijst gesproken is gelukkig.
Ben benieuwd, denk dat ze begin van de middag belt alleen dan ben ik er niet i.v.m. sportdag en dus ook niet bereikbaar maarja me moeder is thuis dus het komt wel goed:P

o waardeloos
maar slim dat je alle documentatie nog hebt.
Daarmee bewijs je maar weer dat er met jouw niet valt te sollen
Wie weet is dit wel een 'test'

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:11

Nou dan slaagt de test mooi niet haha!
Als ze me morgen voor half vier nog neit terug heb gebeld ga ik zelf gewoon weer bellen.

Zat net op een site te kijken naar hoe veulens zich in de buik zeg maar ontwikkelen, echt een goede site:
http://www.paarden-info.be/fokken-drach ... deel-1.php

Peeps wordt op drie maanden gescant dus dan ziet t eruit als op dag 100, ben benieuwd.
Hoop zo dat het er nog zit.
Nog tot eind juli wachten:P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:13

horsii schreef:
Nou dan slaagt de test mooi niet haha!
Als ze me morgen voor half vier nog neit terug heb gebeld ga ik zelf gewoon weer bellen.

Zat net op een site te kijken naar hoe veulens zich in de buik zeg maar ontwikkelen, echt een goede site:
http://www.paarden-info.be/fokken-drach ... deel-1.php

Peeps wordt op drie maanden gescant dus dan ziet t eruit als op dag 100, ben benieuwd.
Hoop zo dat het er nog zit.
Nog tot eind juli wachten:P

mooie duidelijke site inderdaad

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:24

Ben echt in de zenuwen of het er nog zit haah, vast wel!
Ze doet elke keer pogingen tot dominant zijn en voorheen was ze altijd het banketstaaf van de kudde. Nu jaagt ze andere weg enzo en is maatjes met (volgens mij )een van de dominantste uit de kudde. Die vinden elkaar helemaal leeuk.
Gaan ze samen paardjes pesten haha
Vandaag wou ze ook der been op tillennaar een ruin, normaal ging ze met der benen wijd.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 20:53

Vreemd idd dat Mara en Wenner op zo'n jonge leeftijd al zoveel littekens hebben..

Fijn dat de chiropracter zo goed helpt bij Wenner :)

Ken de site idd :) gebruikte ik ook toen me oude verzorgpaardje drachtig was. spannend dat ze gescant wordt :)

Verder weer niks te melden.. morgen weer paarden dagje :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:00

Amor, heel veel sterkte :(:)

Mooie foto's :D

Wat voor een littekens zijn dat precies? Madeira zou ze dan vast ook wel hebben, maar ik heb ze nog niet ontdekt :+

Tessa, inderdaad verstandig van ze :) en jij lekker weekje alleen thuis (ik ook in de zomervakantie met mijn touwe viervoeter ;))

Diezel is trouwens vandaag naar de DA geweest, hij schudde veel met zijn hoofd dus ik dacht misschien (lichte) oorontsteking. En mijn vermoedens zijn waar, hij heeft nu zalf hij woog 35,8 gaat de goede kant op!

Nou vanavond stalgenootje gereden ging heel goed, hoorde ik van omstandigers :D Daarna even gekletst ze was heel enthoustiast enzo echt leuk! Ze vind het ook heerlijk om lekker uitgebreid te poetsen enzo :) dus ze gaat volgende week dinsdag ook Madeira doen. Ik zoek namelijk iemand voor als ik op stage ben woensdag, donderdag en vrijdag in Doorn (ik blijf daar ook overnachten).

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:03

Sorry, heb het even heel druk dus heb alleen even snel gekeken of er iets stond waar ik echt op moest reageren..

egopost: vanmiddag wezen rijden op Aida, vriendin was mee en heeft een paar foto's gemaakt.. Maar niet echt rij foto's want ze liep verrot en toen ze eindelijk goed liep maakte ze een filmpje en daarna ben ik gestopt.. :)
Ik maak zo een topic met ook nog foto's van haar verzorgpony.. !

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:06

Paulien; Fijn dat het goed ging!
Je stage, gaat dat definitief door! *sorry als het vermeld staat, te lang niet bijgelezen*

Reden waarom ik terug ben op bokt;
Had toch zo'n super leuk stage bedrijf gevonden?
Nou ben vrijdag ontslagen..
Teveel vrije dagen opgenomen (vanwege m'n ouders) en toen ik zou komen werd ikzelf ziek, afgebeld.. Vrijdag belde ik op van goh voel me eigenlijk nog steeds niet goed..
Toen mocht ik dus thuis blijven.
Gister sleutels ingeleverd, werd gebeld of ik bij het pand wilde aanbellen en niet zelf wilde open doen met de sleutel, nou oke.
Komt de andere baas naar beneden, ik geef de sleutel nog een "Succes verder" en toen was de deur al dicht gegooid :S
heel vreemd!!

Maar nu heb ik dus zomervakantie genomen ik dnek tot medio augustus, dat ik dan volgende stageplaats heb/ga zoeken...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:13

Jeetje Tessa dat is balen zeg, ook niet zo begripvol van je stage.
Zulke dingen kun je niet voorzien, vervelend dat je daar je werk niet kan doen maar kom op ze kunnen zich toch een beetje inleven in jou situatie :(

Vanaaf even 5 minuten met wenner gestapt. Rondje langs mn huis gemaakt. Hij vond het wel leuk, en ik geloof dat hij echt wat ruimer stapt <3 of ik wil dat graag zien :+ Toen ik aankwam lag hij te slapen, heel zachtjes binnen bij m gaan zitten. Hij vond het wel even gezellig maar na 5 minuutjes wilde hij toch wel eens gaan kijken of er nog wat te beleven viel.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:16

Hihihi... heerlijk even bij je pown zitten :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:25

Ja dat is echt heel grappig, vind het wel gezellig zo samen in het stro. Alleen beetje utikijken wanneer hij besluit op te staan. Erg lenig is hij niet dus dan zoek ik altijd even dekking..

Pfoe ik ben best moe en dat op mn vrije dag haha! Was echt zenuwachtig voor die chiropractor enzo en vanmiddag nog kadootje gekocht voor mn zusje die geslaagd is..

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:42

Ja ik vind het altijd heerlijk om zo bij een knollie te zitten, even met z'n tweetjes..

Afbeelding
ik hou van setjes hoe kom je erbij?!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:53

Nou ben je mooi klaar mee Tessa, leuke bedrijf was dus eigenlijk aso bedrijf :?

Ey Jody nieuwe ava :) mooi!
Lekker bij Wenner gezeten, heerlijk lijkt me dat :) helaas zelf nog niet mee mogen maken..

Leuk setje :)
Ik ga morgen nieuw dekje halen :) echt vet mooie en nog in de aanbieding ook :)