Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Ja inderdaad.
Ik had namelijk een vervroegde sollicitatie gehad waar uit is gekomen dat ze me aan wouden stellen als leerling per september. Dit omdat de werkplekken die vanaf mei beschikbaar waren voor 18+ was en ik ben 17. Ik zou dan nog een brief krijgen met waar ze me in hadden gedeeld etc. en met de datum van de kennismaking met de leidinggevende etc.
Dit duurde wel erg lang dus van de week gemaild. Toen werd mij gezegd dat ik die brief binnen nu en 5 juli binnen zou hebben aangezien ze er druk mee bezig waren.
Nu staat er in de brief dat er nog een paar plekken beschikbaar zijn en ik op de reservelijst sta, dus binnen drie dagen xcontact op moet nemen indien ik nog interesse heb.
Dus gelijk gebeld.
Er is echter nooit gesproken van een reservelijst, alleen van dat mijn gesprek postitief was verlopen en ze me graag aan wouden stellen als leerling.
Heb de brieven bewaard dus ik heb bewijs dat er nooit van een reserve lijst gesproken is gelukkig.
Ben benieuwd, denk dat ze begin van de middag belt alleen dan ben ik er niet i.v.m. sportdag en dus ook niet bereikbaar maarja me moeder is thuis dus het komt wel goed:P
horsii schreef:Nou dan slaagt de test mooi niet haha!
Als ze me morgen voor half vier nog neit terug heb gebeld ga ik zelf gewoon weer bellen.
Zat net op een site te kijken naar hoe veulens zich in de buik zeg maar ontwikkelen, echt een goede site:
http://www.paarden-info.be/fokken-drach ... deel-1.php
Peeps wordt op drie maanden gescant dus dan ziet t eruit als op dag 100, ben benieuwd.
Hoop zo dat het er nog zit.
Nog tot eind juli wachten:P