Ahhh wat een lief veulentje DivaMiep. Leuk dat je mocht rijden op het paard van je lesgeefster Nathalie en wat is ze WIT zal vast heel wat poetswerk in gezeten hebben.
Ben vandaag wezen shoppen weer 3 hele leuke kleding setjes gekocht.
zag weer leuke foto's voor bij komen ben het weekend weinig online heb geen internet bij me vriend hoop begin volgende week weer ben daar de hele week dus word saai voor mij
heb nog niks gehoort waneer de paarden weg gaan heb hem al 2 keer en sms gedaan en briefje door de bus maar helemaal niks ga morgen na de paarden maar als ik er eenmaal ben heb ik ook hele maal geen zin eigelijk dus best wel verot dat er niks duidelijk is nu nog als ik einde van de week nog geen duidelijk heid stop ik vanaf volgend weekend hoop nog iemand te vinden die deze week foto's kan maken als afscheid
sheshe
Geplaatst: 25-04-09 19:52
Monique wat erg dat ze weg gaan zeg. Wel raar dat je helemaal niet hoort wanneer ze weg gaan. Mischien duurt het nog wel even.
ja idd sheshe ik had ook al besloten als ik haar niet kan kopen omdat ik gewoon geen duidelijk heid krijg wat ie er voor wil dat ik dan eind volgende week stop er mee want ga niet wachten tot de dag dat ze opgehaalt worden vind het al moeilijk genoeg
dus als hier nog goede fotgraaf is voor afscheids foto's hier in de buurt hoor ik het graag
Ja erg jammer en erg moeilijk om afscheid te moeten nemen van je paardjes. Is ook een rede van mij geweest om een eigen paardje te nemen en geen verzorgpaardjes meer. Ze kunnen altijd zo weer weg zijn namelijk en dat is altijd weer zo moeilijk.
ja idd zo denk ik nu ook maar aangezien dat het voor ons best krap is dan vind ik het erg moeilijk om die stap te nemen en eigen te kopen maar ja wil ook niet zonder paarden eigelijk dus tja heb wel gedacht nok er gelemaal mee maar kan ik toch niet
Nee meestal lukt dat even en dan begint het toch weer te kriebelen. En volgens mij zijn de stallen bij jou in de buurt ook net zo prijzig als hier. Of valt dat wel mee?
na 155 tot 300 maar die van 155 is niet echt iets voor mij kan niet over weg met die meiden daar en waar ze nu staat is klein en dat is iets wat ik echt wat vind kan niet tegen drukte en daar betaal je 175
ja idd he hinke na ga er ff goed over denken moet eerst af wachten waneer de paardjes weg gaan en wat hij anders voor biebje wil want dat is eerste keus ondanks haar kwaaltjes
Ja ik vind rustige stallen ook altijd veel fijner. Jammer dat je niet dichter bij woont. Waar ik sta zijn ook maar 6 stallen alleen jammer genoeg nog geen bak.
Vind het een mooie merrie om te zien op de foto's! Zie bij de advertentie geen prijs staan maar is de vraagprijs 1200 euro?
oke dan ja scheeld idd wel maar ja beetje verweg he haha die stal bij jou
ik denk er ff over ik mag komen kijken ze is braaf met poetsen enzo alleen me vriend nog overhalen dan ook he en iemand zoeken die als ze het zou worden haar ophaalt enzo we hebben geen goede trekende auto haha
Mischien kunnen ze hem wel brengen? Of heb je dat al gevraagt? En kijken kan geen kwaad! Houd je vriend ook van paarden of dat niet?
Hinke
Geplaatst: 25-04-09 20:23
Ik moest ook onwijs ver reizen voor ankie. Ben toen met de trein gegaan. En de fokkers hebben haar gebracht toen ik haar heb gekocht! Misschien kun jij ook zoiets regelen mocht je ooit éen kopen?