Babsie_Flash schreef:Mistyvandaag aan de longe
en in draf

wat een schatje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
en in draf
lotteluvah schreef:Amigo stata in de penny
Ik bedoel dat liggende dekje babs
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Amigo stata in de penny
Ik bedoel dat liggende dekje babs
welke amigo? xD
Babsie_Flash schreef:Flash vanochtend...
schatje
en aan de longe...
Babsie_Flash schreef:@Anne volgens mij heb ik hier dezelfde Panasonic staan
109 cm?
kekaro schreef:Anseltje schreef:Maammss, ik wil ze hebben![]()
Wat een leuke en schattige en lieve kindjes heb je!![]()
En raffle, ik kwijl echt weg.. wat een schatje!![]()
kijk uit met wat je zegt want er zijn dagen dat ik ze spontaan op de trein zou zetten bij zo'n aanbod
xLariss schreef:Ik had gister springles, met zwarte pieten
Ze gingen me pesten, dais scheet bagger (k toruwens ook).
Maar dais was doodsbang dus ze gingen er achter aan rennen en zo. en al moest ik net springen zo in 1x JAAHOEEE doen, zodat dais een ENORME sprong maakte en ik ehh vloog.
Ik scheen dr elke keer als een ''vlaggentje'' achter aan te vliegenHele kantine moest lachen want elke keer al zette ze af was het IEEEEH!
Ik schaam me dood, heb nu echt een trauma een zwarte piet.
en in draf
Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:@Anne volgens mij heb ik hier dezelfde Panasonic staan
109 cm?
Jaaaahh!!!
wij hadden 'm eerst in zilver, maar dat model verkopen ze niet meer.. dus nu hebben we zwarte(vond zilver mooier)
NaSan schreef:@ anseltje Wat wil je nog meer weten? Foto's probeer ik vanavond nog in mijn profiel te plaatsen. Ik heb er wel heel veel op hyves staan, maar daar kan ik nu niet bij
.
Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:Mistyvandaag aan de longe
en in draf
vind flash mooier
Babsie_Flash schreef:Dat is hem! Ik zat er na nog naar de tv te kijken en zag dat ik hem met zilveren standaard heb
Die staat hier al zeg een jaar of wat. Zal jij wel de nieuwe uitvoering hebben
Anseltje schreef:Heb ondertussen al meer gelezen over jou
je bent vroeg uit huis gegaan, toen is er een/je vriend bij ingetrokken.. en je hebt 2 paardjes, een haf met artrose en een kwpn'r voor wedstrijden..
Wat is de stamboom van je kwpn?
NaSan schreef:O je was nog niet klaar met bijlezen. Mijn KWPN'er is een springafstamming Pacific x Julio Mariner.
NaSan schreef:Anseltje schreef:Heb ondertussen al meer gelezen over jou
je bent vroeg uit huis gegaan, toen is er een/je vriend bij ingetrokken.. en je hebt 2 paardjes, een haf met artrose en een kwpn'r voor wedstrijden..
Wat is de stamboom van je kwpn?
O je was nog niet klaar met bijlezen. Mijn KWPN'er is een springafstamming Pacific x Julio Mariner.
dlientjuh schreef:haloeeee
me tamagotchi is binnen
dlientjuh schreef:haloeeee
me tamagotchi is binnen