Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:& ik kom ook ff lekker verkeerd binnen vallenmaar suus vroeg of ik stukje terug wou lezen(verhaal over haar ongeluk) heb dat gelezen en kwam toen dit tegen.. Toen had ik zoiets van 'euh wat is hier aan de hand..'
Suus; zoals ik je al eerder heb gezegd, je hebt een erg rotte situatie's/leven gehad na/tijdens het ongeluk, maar gelukkig ben je al weer een stukje hoger opgeklommen. En haflingers kunnen ook goed springen hoorDus ik wil jou wel zien met as in het springen
Jullie kunnen het!!
En ja, kom net terug uit wijchen.. ff wezen shoppen
Heb 1 nieuwe BB, 2 nepperts (J&C underweare) en een only kolshirtje.allemaal in uitverkoop
kekaro schreef:halloaaa
ok ik zal wel een ouwe zeur zijn, ik zat net terug te lezen
dat vietje van die lekkere wijze opmerkingen maakt tegen iemand die gaat zeuren dat we geen haflingergekken zijn omdat we het daar bijna nooit over hebben.....
ik geef haar groot gelijk, we zijn in deeltje 10 en we zijn inmiddels "vriendinnen" dus we hebben nog veel meer om over te kletsen, als iemand daar over gaat zeuren dan is uitlachen de beste reactie
zo dat wilde ik toch nog ff kwijt (aangezien er ook tegen in gegaan werd)
wat hebben jullie allemaal gegeten ?!?!?! hihihi
Girlgamer schreef:suusiejj schreef:Expo on horse?
http://www.expoonhorse.nl
1: ikke
2: Tjel (jaja je komt gewoon)
3: Wendy?
4: Hilde?
5: Girlgamer
Lijkt me leuk! Als ik mee mag van jullie
Girlgamer schreef:Ik ga maar weer even mahjongen.
kekaro schreef:heya hypervietje
lotteluvah schreef:Horsii_mine schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.. Jij bent veels te goed onder de dekens manWil ik niet kwijt
Hoor je het ook eens van een ander Jas
Jasia schreef:Omg, ik hou van jullie
Naomi_Haffie schreef:IK HEB PATAT OP met een lekkere frikandel
kekaro schreef:heeey suussiee ben je er nou nog steeds ?!?! hahahaha
expo is wel goed hoor, rob zei ja joh leuk doe maar.....als je maar geen geld uitgeeft whahahaha
Naomi_Haffie schreef:oik wil ook wel meealleen weet niet hoever t is vanuit liende ?
Jasia schreef:Omg, ik hou van jullie
kekaro schreef:hahaha het topic is wel weer op ouderwets niveau moet ik zeggen
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:IK HEB PATAT OP met een lekkere frikandel
Wel sabbelen he