Flurk: Zo'n toffe foto's ! Naar het strand gaan is echt mijn droom.. Spijtig genoeg woon in ongeveer 100km van het strand en Tara wilt zelf niet door een klein plasje gaan Pernille: Geniet van je vakantie meid ! Noa: Goed dat het beter begint te gaan met jens ! & leuk dat je zo met starwien hebt kunnen rijden, deed dat bij mijn vorige merrie ook Kim: Hopelijk loopt Vrouwke nu al wat beter .. Deborah: Super dat alles goed is gegaan in de trailer Tamara: Hoe cool dat hij dat allemaal kan van VD. Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen Kelly: Welkom ! Heb je een foto van je haf ? Marrit: Leuk zo crossen ! Noa: Leuk die armbandjes en zeker niet duur ! als je ziet wat sommige anderen vragen ... Marrit: Haha wat een leuke foto's ! Tamara: Super die wandeling met zelfs galop , een echte overwinning voor beiden Ben zelf nog niet eens in stap kunnen gaan terwijl ik haar express op deze manege heb gezet omdat er zoveel velden zijn. Marrit: Gefeliciteerd !!! Gaat snel he ! Noa: Zo balen dat je nu een nieuwe bijrijdster moet gaan zoeken
Nu over Tara: Ze heeft geen Huidtumoren !!! Ze heeft een heftige allergische reactie van de beten van die super kleine vliegjes. Met elke dag te verzorgen zou het binnen ongeveer 2 weken over moeten zijn
Ff een vraagje: iemand heeft hier eens een grote wandeling gemaakt en had zo'n app waar je op kon zien welke weg je hebt afgelegd enz.. Weet iemand nog wat die app was ?
Mooie bijleespost! Gelukkig maar dat het niks ernstig is!
Heb wss een afspraak voor zaterdag met iemand
Buitenrit gaat niet door, dat iemand zegt af.. Miss als het weer een beetje goed word rijd ik Jens en stap ik daarna nog een rondje door het bos, op dit moment regent het hirr namelijk keihard