!Suus, zou leuk zijn als je mee kan doen! Ik ga mee doen met sinterklaas springen op stal, is onderling en je mag zelf beslissen hoe hoog je springt
ideaal.Madeira krijgt 2x daags 3/4 kg brok trouwens. Werkt 5 á 6 dagen onder het zadel/longeren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
ideaal.S_uus schreef:Wel ideaal Nelleke, das met inloopstal toch enzo?
Leuke vlecht Engeltjes , ik kan bij asra ook weer hengstenvlechten leggen, maar zodra ie nageeft dan springen er enkele plukjes uit haha, nog even wachten voor dat weer kan.
Die hangt liever rond de voerstations, 'stel je voor dat een ander paard toch toevallig een plukje hooi laat wegwaaien... ' 

_Nelleke_ schreef:S_uus schreef:Wel ideaal Nelleke, das met inloopstal toch enzo?
Leuke vlecht Engeltjes , ik kan bij asra ook weer hengstenvlechten leggen, maar zodra ie nageeft dan springen er enkele plukjes uit haha, nog even wachten voor dat weer kan.
Ja met inloopstal inderdaad. Staat Rowan alleen bijna nooit in!Die hangt liever rond de voerstations, 'stel je voor dat een ander paard toch toevallig een plukje hooi laat wegwaaien... '
Lekker bitloos met Asra rijden, welk hoofdstel gebruik je daarvoor?

Madeira_ schreef:Sita, ziet er goed uit!
Suus, zou leuk zijn als je mee kan doen! Ik ga mee doen met sinterklaas springen op stal, is onderling en je mag zelf beslissen hoe hoog je springtideaal.
Madeira krijgt 2x daags 3/4 kg brok trouwens. Werkt 5 á 6 dagen onder het zadel/longeren.

Viet schreef:Ooh wat leuk sita! Mooie merrie trouwens! Jij hebt er zulke leuke tussen staan. Is mijn droom ook voor later. Een mooi groepje mooie (fok) merrie's thuis! De eerste heb ik al staan haha!

dus ga daar ook weer mee doen
Amanda wat een lieve foto!! Wat heeft hij toch een heerlijk koppie