Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
line18 schreef:@ Sandrina
Graat 1 is lichte hoefkatrol, graat 3/4 betekent behoorlijk.
Ze moet nu op speciaal beslag, helpt dat niet kan je nog tilderen inffus proberen of zenuw sneeden (zenuwe door snijden) of inslapen.

) toen nog hooi wezen brengen en ook nog eens om houtkrullen, toen snel de stallen opgestrooid en zijn we om de paarden geweest. ik ben er maar naast gaan lopen omdat normann. o,oo conditie heeft. gelukkig ging alles goed onderweg. en zijn we veilig op ons nieuwe plekje aangekomen. de paarden er in gezet. en nog even blijven kijken, gelukkig waren ze allebei best moe en rustig. dus zijn we maar snel thuis nog wat gaan eten. toen mijn zus nog met haar huis geholpen en daarna weer naard de paardjes gegaan
tot nu toe is hij behoorlijk rustig gelukkig. morgen mogen ze lekker naar buiten toe.

maar goed ga nu maar weer eens naar normann kijken, vandaag mag hij lekker naar buiten
Sandrina schreef:Wat een mooie linten rond de bak. Was je je zwembandje vergeten? Wat loopt ze lekker, dat achterbeentje er zo goed onder!
we zijn al met al 2 uur weg geweest. ze had energie te over. maar geen galop. de paden waren te modderig. lekker draven en stukken stappen. een keer schrok ze zich van iets en ging er even van tussen, maar ik had haar al gauw weer bij me. verder hebben we ondanks het mindere weer heerlijk gereden. bij de wei aan gekomen heb ik haar even de deken opgegooid,ze was toch nog net iets te nat en toen de stal gedaan. heb een waterdicht deken gekocht, wollen zweetdeken staat te koop en die was ook beetje te klein voor mijn reusje.
hij is er gelukkig best rustig! vandaag voor de eerste keer er buiten gestaan, ging het gelijk regenen maar al snel was het lekker droog
kinel schreef:zo sandrina jij gaat 2013 goed beginnen!!!! helaas kan ik je niet helpen. heb hier geen verstand van. plaats eens een reactie op de boktmarkt. wie weet wat er uit komt. succes ermee.
alleen ben ik niet zo goed in zulke dingen bedenken :p