Hahah, Evelyne. Nu weet ik waarom het er zo raar uitzag. Oeps.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silkaay schreef:Evelyne, ze loopt veel fijner op pessoa dan op gewoon trensbit. En het staat niet op het onderste, het is met tussenstuk en dat verdeelt..
En daarbij is het ook niet aan jou om te zeggen welk bit ik moet gebruiken.
Elk paard kan gereden worden op trens, weet ik. Wil daarom niet zeggen dat elk paard daar goed op reageert, en dat is bij haar dus zo
Fee_ schreef:Schiet je weer gelijk in de verdediging.. Als je goed had gelezen, had je gelezen dat het er niet fijn uitziet.... Dat beeld geeft het gewoon.. Ik zeg niet dat je het bit niet mag gebruiken of dat ik tegen het bit ben.. Maar ik zou die foto gewoon niet geplaatst hebben...
hafjesliefde schreef:Jastiehorsie & Ine23 :als dat nu eens onderbouwd commentaar was...Natuurlijk is dit nog niet de klassieke buiging, en zijn houding is niet goed, zoals ik al zei: normaal stak hij amper zijn hoofdje zo tussen z'n benen, maar deze ochtend was hij zich echt aan het uitsloven, ik had dit dus ook totaal niet verwacht!
& VD les gaan we nemen
hilly200 schreef:Knappe Raven,vind haar prachtig! Hoe kan het dat ze volgens het paspoort jonger is?
Ine23 schreef:Ze is op een kinderboerderij geboren (moeder was eigendom van deze mensen, veulen van de hengstenhouder) waar ze niet zo met die dingen bezig waren. Dus staat er maart op haar paspoort ipv april (volgens de HH is ze in april geboren, exact 1 maand later dan op het paspoort staat), dus waarschijnlijk is het fout doorgegeven aan de DA ofzo. Achja, dat maandje maakt niks uit. Grappige is dat mijn 3-jarige ook een maand verschil is met hoe oud ze echt is, die is van juni ipv mei wat op haar paspoort staat. Heb ik weer
Goed dat je het tijdens de les pas gaat aanleren hafjesliefde! Ik doe mijn grondwerk ook enkel met goede instructie.
Leuke haflingers weer