Ah je hebt weer een shoot! leuk ben erg benieuwd! Ik krijg binnenkort ook een shoot van een officiele fotograaf! Ben erg benieuwd hoe dat gaat en heb er enorm veel zin in!
Knappe goldy
Gr... elke keer staan mijn fotos aan het eind van de bladzijde
Hele mooie foto's en knap dat je zonder tuig kan rijden. Van paardrijden met zulke jurken ben ik niet weg van hou daar totaal niet van maar dat is een persoonlijke smaak. Geweldig hoor
Nessie
Geplaatst: 02-10-11 16:58
Vandaag met de shoot ook even met alleen een touwtje op Wolder rondgereden, door de weide, verder wat actiefoto's gemaakt, Goldy was helemaal hyper dus die bewoog alleen maar, Wolder moest wat steun hebben haha. Verder alleen van Goldy wat rijfoto's gemaakt want het was zo warm.
@marlis: Dan is het bij mij al helemaal erg, ik zat in een broekje met een bikinitopje Had het zo warm (van het rennen zelf door de weide), alleen was wel leuk in draf en galop, zat maar dat ding op te hijsen want tja.. een bandeau bikini is niet ideaal
xMercury
Geplaatst: 02-10-11 17:13
Leuke foto's weer! Heb met open mond gezeten wat Shilas betreft, echt zó gaaf! Peeps gaat vooruit en Beau is geweldig. Ben benieuwd naar de shoot Nessie! Nog eens sterkte Yvanka..
@xMERCURY;Als eerste wauw wat een leuke haf Maar ook super mooie manen zeg De deken moet me een beetje denken aan kerstmis de kleur Maar vind het wel een leuke deken!
@Laurahh; Heeft je ene haf erg last van zomerexceem? Leuke foto van Belle
Jep, zonder deken zijn haar manen in 2 minuten weg Dit is al haar 3e deken deze zomer, rest heeft ze alweer gesloopt..
Maar nog even tot de eerste nachtvorst en dan zijn we er hopelijk vanaf!
lisannne_
Geplaatst: 02-10-11 17:48
ik heb vandaag ook fotoshoot gehad zal als ik ze heb de fotos spammen! winston zag er wel super mooi uit iig. die manen van mercury zijn zo gaaf, en gaaf zo in je galajurk! floor is wel goed ingepakt haha.
Nessie
Geplaatst: 02-10-11 17:49
Pfoe dat is wel flink last, Goldy heeft heel lichte last van de vliegjes, zonder deken is het goed te doen, maar heb voor de zekerheid een deken aan. Maar eigenlijk gaat het nu heel goed
Goldy is soms alleen wat geirriteerd door de beestjes, maar het is niet zo dat alles kapot wordt geschuurd. Maar ik heb er gewoon een deken om voor de eventuele irritatie. Bij haar kwam de jeuk destijds ook door een ander probleem.
Laurahh
Geplaatst: 02-10-11 18:01
Achja ook al staat Floor al vanaf maart onder de dekens, alsnog schuurt ze ze kapot waarna ze ook nog eens zichzelf allemaal wonden maakt.. Ben elke dag bezig met wonden verzorgen en de deken naaien. Ons zorgenkindje
Belle, haar dochter, heeft er gelukkig nog geen last van! Dus laten we hopen dat dat zo blijft..