Ga het ook wel zwaar krijgen als ze echt weggaat. Maar ik weet dat ze bij maureen de dingen gaat doen die angel leuk vind. Zoals springen, lekker crossen en buitenritten maken. lekker tutten. Ik weet dat ze het super gaat krijgen bij Maureen en ik kan komen wanneer ik wil.
Heb er een goed gevoel bij dus dan is het makkelijker.
Hoezo kan jij die dingen dan niet met haar doen? Angst?
nts19
Geplaatst: 02-06-11 18:51
Nee ik merk dat ik te zwaar voor haar ben. En dat laat ze dan weer soms wel merken. Als zette ik het buurmeisje van de vorige stal erop was er niks aan de hand.. en liep ze de sterren van de hemel. Tuurlijk wil ik haar houden. Maar we zijn allebei niet gelukkig genoeg nu.
Ik zou dan afvallen, zou mn paard voor geen goud kwijt willen.
nts19
Geplaatst: 02-06-11 18:57
ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon een grote type paard. Angel is maar 1.42 en wil een paardje dat stevig is en rond de 1.50 minimaal. Misschien word mijn veulen ook wel niks, maar hoop dat die steviger word dan angel.
Marlis
Geplaatst: 02-06-11 19:00
Peeps & Kyr.
`
Heb ook nog een filmpje waarop Kyr tegen peep op stijgerd en de twee andere paarden schopt maar die heb ik nog niet geupload. Toen we Peeps en Kyra terug in het land hadden egzet, ging peeps gelijk naar achter helemaal om te drinken. Kyra bleef helemaal vooraan in haar eentje staan en ging later heel het land in haar uppie door crossen hahaha. En over het hoge gras gaat ze springen
Nee, Schiedam staan ze Komt Kyr heerlijk ondeugend doen haha, ze probeert op schoot te zitten etc als je in het land zit. Maar wordt gelijk afgestraft vind ze niet leuk, bitchie
Ja ze staan daar in de buurt:) Op de kerkweg staan ze, is een stukje daarvoor. Als je richting t einde rijdt, heb je aan je rechterhand een boerderijtje met witte rijbak en houten stallenblok, daar staan ze. Net voor spalandruiters.
Haha. Vanaf de weg zie je ze alleen niet makkelijk hoor voor het land staan huizen dus.
AustriaTrick
Geplaatst: 02-06-11 21:02
even wat grappigs dames De kinderen + vriendin zitten met op zoekfunctie van bokt op te zoeken om te kijken wat ik over hem zeg Duss ze waren helemaal woest toen ze die berichten zagen die ik heir gepost heb, heb dus helemaal geen privacy meer . Ben je toch wel heel zielig bezig he?