Je snapt, ik doe altijd keihard mijn best.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mijn vader heeft het met oefenen wel eens gedaan. 'C uhm wenden' (1 meter voor C), dus ik al braaf aan het wijken, 'daarna rechtuit'. Of bij Goldy; 'M galop', uhm dat was 5 meter geleden.

Hij rijdt nu eigenlijk ook altijd, of het moet zijn dat die vriendin en ik dezelfde wedstrijd starten, dan gaan we gewoon weer samen.
Hij heeft de smaak te pakken!
En mijn zusje gaat ook altijd mee, 11 jaar, maar een geweldig hulpje en als die vriendin niet mee kan leest mijn zusje me voor
Zo schattig! Nessie schreef:Bij mij was het; Dit is een paard, ga er maar opzitten. Zo was mijn opvoeding. Mensen zeggen wel eens dat ze niks met paarden hebben, maar ik ben er gewoon mee opgegroeid, anders weet ik het ook niet.. Misschien was alles dan heel anders gelopen.
Papa op de fiets of lopend, en ik op het paard.
Mijn vader reed altijd, mijn zusje wil weer rijden, mijn moeder reed ook altijd maar die had de lol eraf. Toch vind ze het wel leuk om te kijken maar dat zou ze ook vinden als ik op turnen zat of op waterpolo
haha
Dan draaf ik langs en sis tussen mijn tanden door 'A galop!' En dan weet hij het weer
Nessie schreef:Het is echt fijn om ergens support vanaf thuis te krijgen. Ik ken ook mensen waar niemand er verder wat mee heeft, is toch lastiger.
Dat is ook wel een beetje de reden waarom ik op bokt zit. Mijn vader gaat wel mee maar is niet echt van het nabespreken. Ik kan het vaak ook niet met ze hebben over trainingen en vooruitgang etc.