Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Stravero schreef:@ Gail: De 74 haal ik niet haha, weeg zelf ong. 65kg, ook teveel dus maar ik kán niet afvallen, ben verslaafd een chocola
ik woog ook 65, totdat ik mara niet meer kon rijden en ik in de stress schoot van school en ging eten
joopiexx schreef:Gail wat goed van je zeg!
Ik vind het knap hoor dat je daar discipline voor hebt!
Bij mij lukt t een weekje en dan eet k alles er weer aan omdat ik dan zo'n honger heb.. Alleen toen ik Boy net kocht en het heel druk had en zoveel moest heen en weer fietsen ben ik wel afgevallen, en dat blijft gelukkig weg maar er mag nog wel ietsie meer af..
Hoe is het mathador? Arme ventNouja het is beter voor hem natuurlijk uiteindelijk maar wel even sneu dat hakkie tsjakkie weg met t zakkie..
Chipieke leuk joh een puppie![]()
Vanmiddag heb ik lekker vrij, kan ik nog wat voor school doen en dinsdag alles inleveren.. Ik ruik de zomer al
Themba schreef:heerlijk uitrusten en lange ritten maken met paardje.. en natuurlijk dinsdag me broer op halen van het vliegveld na een half jaar niet gezien te hebben :D
joopiexx schreef:Stravero wat heb jij een lange schooldagen zeg!
muppetmayo schreef:Nou... Slecht nieuws... Het duimen heeft niet geholpen.
Vanaf vanavond gaat Daimy uit logeren bij de kliniek. Hij heeft nog steeds hoge koorts.
Ze gaan hem daar speciale medicatie toedienen.