Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meryl schreef:dat zijn toch die kunststof zadels?
ArlandoO schreef:Bedoel je met XXL langere zweetbladen?
Ik heb een Wintec Isabelle met langere zweetbladen(als inrij-zadeltje)
Freya schreef:@Hinke, ik zal het verhaal van mijn merrie vanaf mei 2008 even in het kort vertellen ... ( probeer het kort te houden)
Madeira_ schreef:xLaus_ schreef:hmm vind dr persoonlijk niet zo..
vind haar te sjiek
wel een schattig koppie
Welkom en veel plezier hier en met je paardje natuurlijk
Was even te benieuwd
Vind je mijn haflinger ook ''te sjiek''?
*Volgens mij is ze niet helemaal een sjieke type namelijk*
Hinke schreef:Freya schreef:@Hinke, ik zal het verhaal van mijn merrie vanaf mei 2008 even in het kort vertellen ... ( probeer het kort te houden)
Jeetje wat een verhaal... Maar als ik het goed begrijp is ze dus in de trailer gevallen, en ze heeft ook ergens tegen aan getrapt toen ze bij de hengst kwam? En je dacht dat ze haar griffelbenen gebroken had door dat laatste?
Pff wat rot.. Wat ga je nu met haar doen nadat het veulen er is?
Supermick: ik zie idd geen vetrollen, maar het is ook niet zo goed te zien door je shabrakjeEigenlijk zou ik ook zo'n shabrak moeten kopen, dan valt Ankies dikke buik misschien wat minder op
Hinke schreef:Ik vind superschraal ook niet echt passen bij het beeld van een haflinger, maar zo moeten ze op de keuring dus wel zijn! Ik ben daarom hard (ahum) bezig ankie ook zo dun te krijgen voor volgend jaar. Nouja, zo dun gaat toch niet lukken, dat lukt volgens mij alleen als je ze niet in de wei houd maar in een paddock