Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:of je bent peuken jatten van je ma
Nee volgens mij is die gozer nog benede.
Monica_86 schreef:Geen idee, ze zou na peter R de vries hier komen, maar dat was om 11 uur afgelopen
Heb gesmst, maar nog niks terug
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:Geen idee, ze zou na peter R de vries hier komen, maar dat was om 11 uur afgelopen
Heb gesmst, maar nog niks terug
Freaky.
TjelleBieb schreef:We zijn al bij de 450 joh.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:
Freaky.
of ze is al gaan slapen??
TjelleBieb schreef:IK ZIE BABS ONDERAAN STAAAAAN!
Monica_86 schreef:waar blijft babsie
SmeeJ schreef:
TjelleBieb schreef:
Is er iets met Flash en is ze nu een heel verhaal aan het typen?
TjelleBieb schreef:Morgen heb ik de hele dag school en dan kan ik zeker niet bij de opening van het topic zijn?
Monica_86 schreef:babs heb je me sms gelezen
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Morgen heb ik de hele dag school en dan kan ik zeker niet bij de opening van het topic zijn?
mijn papa is jarig morgendus ben er ook niet veel
en in de stad is morgen allerheiligenmarkt, adrillen dus daar ga k ook heen.
en ofcourse amber longeren, wat vandaag (zonder paps) weer goed ging
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:babs heb je me sms gelezen
jep, dank je voor de sms
Ik ben net nog even bij hem wezen kijken en hij hinnikte heel zacht toen ik de stallen binnen kwam.. dat is weer de Flash die ik ken. Verder deed hij weer zijn oren plat toen Wervelwind bij hem in de buurt kwam (die staat in de stal naast hem). Toen heb ik de proef op de som genomen en Flash bij de voertonnen gelaten. Hij probeerde ze om te gooien, nog niet helemaal normaal... maar kan ermee door. Normaal pakt hij de deksel tussen zijn tanden en gooit hij zo de deksel van de ton
Babsie_Flash schreef:Alvast gefeliciteerd! Ik zag net in Piets weerbericht dat dat morgen in Winschoten is
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:ik ga nog even een stukje kijken van Peter R. de Vries over die pedofiel die zeilles geeft...
dat was 11 uur afgelopen babs, jij ging mee racen
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Alvast gefeliciteerd! Ik zag net in Piets weerbericht dat dat morgen in Winschoten ishoorde dat er ook een paardenshow is, met verschillende rassen