Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Eergisteren had ik twee hele leuke spijkerbroeken, een blazer en twee paar schoenen gekocht. Vandaag heb ik drie jurkjes een hele leuke broek, nieuwe tas en een portomonee gekocht. En morgen ochtend even naar de stad en de markt. En daarna naar peeps en weer werken van 14.45 tot 23.15.
Nu ga ik even mijn kasten opruimen en mijn jurkjes. Heb twee ladekasten met drie lades bij elke kast waar me kleding in ligt. Maar heb onwijs veel jurkjes en die passen daar niet in die hangen aan mijn deur en stelling aan hangers hahaha.
Flurk schreef:Marlis schreef:Eergisteren had ik twee hele leuke spijkerbroeken, een blazer en twee paar schoenen gekocht. Vandaag heb ik drie jurkjes een hele leuke broek, nieuwe tas en een portomonee gekocht. En morgen ochtend even naar de stad en de markt. En daarna naar peeps en weer werken van 14.45 tot 23.15.
Nu ga ik even mijn kasten opruimen en mijn jurkjes. Heb twee ladekasten met drie lades bij elke kast waar me kleding in ligt. Maar heb onwijs veel jurkjes en die passen daar niet in die hangen aan mijn deur en stelling aan hangers hahaha.
foto's![]()
![]()
Flurk schreef:Marlis schreef:Van me nieuwe kleding?
ja
Josien62 schreef:ja ecgt
mij staat jurkjes nie
Marlis jij vlecht toch de manen van je haffie???